Építs roadstert VW Jettából 1
Építs roadstert VW Jettából 2

Építs roadstert VW Jettából

Építs roadstert VW Jettából

Építs roadstert VW Jettából 11
Építs roadstert VW Jettából 12
Építs roadstert VW Jettából 13
Építs roadstert VW Jettából 14
Építs roadstert VW Jettából 15
Építs roadstert VW Jettából 16
Építs roadstert VW Jettából 17
Építs roadstert VW Jettából 18
Fotó megosztása:
Építs roadstert VW Jettából 19


Építs roadstert VW Jettából 20


Építs roadstert VW Jettából 21


Nem kezdőknek való az az átépítési projekt, amelynek részleteit és komponenseit az észak-amerikai Smyth Performance tuningstúdió dolgozta ki és kínálja megvételre mindössze 9900 dollárért (2,3 millió Ft). 

Az észak-amerikai specifikációjú, negyedik generációs Jetta modellekre épülő Smyth G3F csomagja tartalmazza a karosszéria-elemeket, első és hátsó acél segédvázakat, a Nissan 350Z-től kölcsönzött tetőt, az új szélvédőt, és a nagyon részletes építési utasítást. 
Az átépítés során megváltozik a futóműgeometria, az ajtók kettévágásához sablont ad a fejlesztő, az utastér viszont az ülésektől eltekintve alapkivitelű marad. A legnagyobb változás, hogy a motort (amely akár a VR6-os benzines is lehet) az ülések mögé költöztetik a fejlesztők. Az üzemanyagot egy, az orrba beépített alumínium tartály tárolja; szintén alumíniumlemezekből készítik a motor mögött kialakított, parányi csomagteret. 
A fejlesztő szerint a Smyth G3F legnagyobb előnye más kit carokkal szemben, hogy megőrzi az alapját adó modell első és hátsó gyűrődőzónáit, így ütközési biztonsága megközelíti a Jettáét.
A Smyth Performance még 2010-ben vetette papírra a G3F terveit; mostanra jutottak el a készlet forgalmazásához.