A Dacia Duster igazán őszinte darab. Nem a bevált módszerrel, a párját ritkító vezetési élménnyel, végtelen személyre szabhatósággal, netán fejedelmi luxussal próbálja elvenni a vevő eszét. Hanem gazdaságos üzemeltetéssel
A Dacia Duster igazán őszinte darab. Nem a bevált módszerrel, a párját ritkító vezetési élménnyel, végtelen személyre szabhatósággal, netán fejedelmi luxussal próbálja elvenni a vevő eszét. Hanem gazdaságos üzemeltetéssel

A környezettudatos autózás két módja

A környezettudatos autózás két módja

A Dacia Duster igazán őszinte darab. Nem a bevált módszerrel, a párját ritkító vezetési élménnyel, végtelen személyre szabhatósággal, netán fejedelmi luxussal próbálja elvenni a vevő eszét. Hanem gazdaságos üzemeltetéssel
Tekintélyes hasmagasság
Eddig sosem tűnt fel az oldalán végifutó hullám
Széles, masszív autónak látszik a Duster
Maradt 475 literes a csomagtartó, a gáztartály alul van
Nyoma sincs a LED-csíknak
Gigászi sörnyitó
Lemezfelnik, de ennél nem is kell rá szebb, drágább
A külső tükröket kézi erővel kell beállítani
A környezettudatos autózás két módja 55
Kézre eső, könnyen használható vonószem
Lámpabura nem, csak dombornyomás jutott a csomagtartó ajtajára
Rejtőszínű a csomagtartó nyitógombja
Ez csak elsőkerekes változat
Gáz és benzintöltő lyukak
Plecsni az üzemanyagtöltő fedelén
LPG pötty a szélvédőn
102 lóerős a négyhengeres benzines
Hopp, gázteleszkóp emeli a motorház edelét
A kormányt nem jó fogdosni
Idétlen helyen, a baloldali bajuszkapcsolón a duda gombja
Szolid luxus, sok műanyag, de tágas
A félliteres palackkal is bajban vagyunk, ha az ajtózsebbe akarjuk bepasszírozni
Mechanikus, de megbízható fényszóró-magasságállító
Egyszerű, könnyen olvasható műszerek
Egyes fokozaton is jól hallható a szellőzőmotor
Hülye lámpakapcsoló. Nekem párszor sikerült lekapcsolnom a tompított fényt indexelés közben.
Apró luxus, innen is vezérelhetjük a zeneközpontot
Kissé kelletlena az ötfokozatú váltó, és rémesen hosszú az egyes fokozat
Kihangosítóként is működik a rádió, és megeszi az USB-s adatutaztatón szállított muzsikát is
Ablakemelőgombok középen
A jól bevált tekerentyűk sora
Van légkondi is
Gombnyomásra vált gáz- és benzinüzem között. Itt éppen benzinnel haladunk - sárga LED jobbra - mert a gáztank - piros LED balra fent - kiürült
Alacsony pohártartók, leginkább dísznek jók
Amásodik sorban is van elég hely
Hátul kézi ablaktekerő van
Nem bonyolították agyon a kalaptartót
A csomagtartó felől nem látni a gáztartályból semmit
Pótkerék helyett egy ilyen csináld magad pakkot kapunk
Ennyi látszik a gáztartályból, ha az autó alá hasalunk
A környezettudatos autózás két módja 87
A környezettudatos autózás két módja 88
Fotó megosztása:
Mi a teendő, ha az autóban egy alkatrész még a szavatossági, garanciális időn belül meghibásodik? Többek között erre is választ kapunk az Autogram legfrissebb adásából.

A műsor hangsúlya természetesen az új modellek szubjektív tesztjére helyeződik, melyben a két műsorvezető markánsan megfogalmazza “szakvéleményét”.

Két a hagyományosnál környezetkímélőbb modell mutatkozik be. Az egyik a gázüzemű Dacia Duster, a másik a Toyota Prius +, a Prius-család hétszemélyes kivitele. A kocsi megítélésében gyerekek si segítenek a műsorvezetőknek.

a videó a hirdetés után indul

A szórakoztató, információs magazinműsor szakértője Borsi Gergely autóversenyző, ötszörös magyar bajnok, a műsorvezető Nagy Sándor, az autós világ laikus-érdeklődője, mintegy a nézők képviseletében. Szombaton 12:30-kor a Story4 csatornán Autogram.

Aki lemarad az adásról, a következő kedden hajnalban  pótolhatja a mulasztást, vagy ugyanakkortól megnézheti teljes egészében a Vezess.hu videótárában, ahol a korábbi adások felvételei is megtalálhatók.