A BMW Egyes sorozat előző generációjából készített saját modellt az M GmbH, egyelőre azonban nincs utódja a 340 lóerős 1 M-nek. Az új Egyes sorozat legvadabb tagja az M 135i, amely az alap Egyes gyári tuningolt variánsa. Úgynevezett M Performance Car, amely igazából nem M-es.

Kis BMW 360 lóerővel 1
Kis BMW 360 lóerővel 2

Kis BMW 360 lóerővel

Kis BMW 360 lóerővel

Kis BMW 360 lóerővel 12
Kis BMW 360 lóerővel 13
Kis BMW 360 lóerővel 14
Kis BMW 360 lóerővel 15
Kis BMW 360 lóerővel 16
Kis BMW 360 lóerővel 17
Kis BMW 360 lóerővel 18
Kis BMW 360 lóerővel 19
Kis BMW 360 lóerővel 20
Fotó megosztása:
Kis BMW 360 lóerővel 21


Az AC Schintzer viszont eltörli a különbséget az autóhoz kidolgozott csomagjával, legalábbis a motorteljesítményt illetően. Az új motorvezérlő elektronika és a sportkipufogó használatával további 40 lóerőt csaltak elő a 3,0 literes turbómotorból. Jó hír, hogy az immár 360 lóerős hathengeres viszont nem fogyaszt többet, mint korábban.

Bár az M 135i már eleve sportosabb felfüggesztéssel hagyja el a gyárat, a tuningcég ezen a téren is munkálkodott, alacsonyabbra ültették a kasztnit, miközben 20 colos kerekeket szereltek fel. A látványos felnik mellé krómdíszekkel és egy plusz spoilerrel átalakított első lökhárító és a tetőre szerelt hátsó szárny is társul az egyediség hangsúlyozásáért.

Ha az utastérbe kukkantunk, ott alumínium kiegészítőket találhatunk, eredeti szürke vagy fekete színben, jut belőlük a váltókarhoz, a kézifékkarhoz, az i-Drive vezérlőhöz, a pedálokhoz.

Persze az AC Schnitzer gondolt azokra is, akik nem csúcsmodellt vesznek, így a 118i, 118d és 120d modellek vásárlói is felcicomázhatják autóikat és némi pluszteljesítményhez ők is juthatnak.