Több mint egy éve írtunk egy különleges Lexus LS-ről, amelyet a Toyota Motorsport GmbH alakított át. Szinte minden részlet kiszivárgott az autóról, amelyet hivatalosan nem mutatott be a Toyota. Eddig.

300-zal hasít a Toyota luxusautója 1
300-zal hasít a Toyota luxusautója 2

300-zal hasít a Toyota luxusautója

300-zal hasít a Toyota luxusautója

300-zal hasít a Toyota luxusautója 13
300-zal hasít a Toyota luxusautója 14
300-zal hasít a Toyota luxusautója 15
300-zal hasít a Toyota luxusautója 16
300-zal hasít a Toyota luxusautója 17
300-zal hasít a Toyota luxusautója 18
300-zal hasít a Toyota luxusautója 19
300-zal hasít a Toyota luxusautója 20
300-zal hasít a Toyota luxusautója 21
300-zal hasít a Toyota luxusautója 22
Fotó megosztása:
300-zal hasít a Toyota luxusautója 23


Németország legnagyobb tuningkiállításán a november harmincadikán megnyíló Essen Motorshow-n leplezik le a TMG Sports 650 conceptet, amelyről most már a japán gyártó is nyíltan beszél. A korábban a Forma-1-es csapatot irányító, most a Le Mans-i szereplésen dolgozó kölni központban nem tétlenkedtek: még erősebbé, még gyorsabbá tették az LS 460-ason alapuló autót.

Motorja duplaturbós, 5,0 literes V8-as, amelyből mostanra 650 lóerő teljesítményt facsartak ki, a maximális nyomaték 765 newtonméter. Ám még így is meglepő, hogy az LS 3,9 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás tempót és akár 320 km/órás sebességre is képes, hiszen ez egy 5,1 méter hosszú, 2050 kilós szedán.

Nemcsak a motor versenyautó-szintű, de az autó többi megoldásai is – a karbon elemekkel felszerelt, kiszélesített, és a cég saját szélcsatornájában tökéletesített karosszéria, valamint a Sachs lengéscsillapítók és a karbon féktárcsák is.

Egyelőre nem tudni milyen céllal készült az autó, de egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy lenne igény sportosabb LS-re, hiszen az Audi S8 és a Mercedes-Benz S-osztály AMG változatai is népszerűek.