A képek alapján azt hihetnénk, hogy egy prototípus pályaverzióval van dolgunk. Talán egy tehetősebb család gépparkjának féltve őrzött kincse, amit a még ifjúkorában versenyző nagypapa őrzött meg az unokáknak? Nem. A Porsche 356 alapjaira épülő autó egészen pontosan 1992-ben látott napvilágot egy ausztrál tuner garázsában.

Jeff Dutton az 1955-ben gyártott 356-os restaurálása helyett más irányt választott. Az eredetiség jegyében kizárólag Porsche alkatrészekkel dolgozott ugyan, de a végeredmény egy teljesen egyedi pályaautó lett.

Ezüstgolyó Porschéból 1
Ezüstgolyó Porschéból 2

Ezüstgolyó Porschéból

Ezüstgolyó Porschéból

Ezüstgolyó Porschéból 12
Ezüstgolyó Porschéból 13
Ezüstgolyó Porschéból 14
Ezüstgolyó Porschéból 15
Ezüstgolyó Porschéból 16
Ezüstgolyó Porschéból 17
Ezüstgolyó Porschéból 18
Ezüstgolyó Porschéból 19
Ezüstgolyó Porschéból 20
Fotó megosztása:
Ezüstgolyó Porschéból 21 Az autó alváza a középmotoros 914-ből származik, az ötsebességes váltó a 915-ből, míg az erőforrás egy Weber karburátorral szerelt, 3 literes hathengeres 911-ből érkezett. 
Ezüstgolyó Porschéból 22 A 914-es alvázának köszönhetően a motor középre került, míg a tengelytáv jóval nagyobb lett az eredeti 356-os modellhez képest. A polírozott 17 colos 915-ös felnik mögött a 934-es fékei lapulnak, az oldalsó szellőzők és tükrök pedig a 718 RSK versenyautón funkcionáltak egykoron. 

A puritán, versenykörülményekre tervezett beltér látványa felér egy időutazással. A mélyre szabott tetőt bukókerettel erősítették meg, a zöld kagylóülések, a kezelőszervek az 50-es évek szellemét idézik, bár itt is találni modernebb 911-ből származó alkatrészeket.

Alkatrészek mindenhonnan, az összkép viszont egységes.