Nem indított rosszul a BMW a DTM-ben, ahová 2012-ben tért vissza húsz év kihagyás után. A bajorok versenyzője Bruno Sprengler hódította el az egyéni bajnoki címet. Ennek örömére limitált sorozatú M3-ast dob piacra a BMW.

Győzelmi M3-as a BMW-től 1
Győzelmi M3-as a BMW-től 2

Győzelmi M3-as a BMW-től

Győzelmi M3-as a BMW-től

Győzelmi M3-as a BMW-től 15
Győzelmi M3-as a BMW-től 16
Győzelmi M3-as a BMW-től 17
Győzelmi M3-as a BMW-től 18
Győzelmi M3-as a BMW-től 19
Győzelmi M3-as a BMW-től 20
Győzelmi M3-as a BMW-től 21
Győzelmi M3-as a BMW-től 22
Győzelmi M3-as a BMW-től 23
Győzelmi M3-as a BMW-től 24
Győzelmi M3-as a BMW-től 25
Győzelmi M3-as a BMW-től 26
Fotó megosztása:
Győzelmi M3-as a BMW-től 27


A sorozatban eddig szerzett BMW győzelmek számával azonosan 54 darab készül a matt fekete sportkocsiból, amely színvilágában így követi a kanadai pilóta versenyautóját. A BMW M3 DTM Champion Edition néven futó modell hátsó ablakain feltűnik Spengler neve, a küszöbökön sisakjának designja köszön vissza, az utastérbe pedig az aláírása költözött.  

A matt fekete fényezés mellett az autó különlegességei a fekete felnik, a fényes fekete légnyílások a motorháztetőn, a karbon orrspoiler és karbon szárny a csomagtérajtón. No meg a BMW Motorsport jele hármas színes csík, amely tetőn és a csomagtérajtón fut.

Egyelőre a műszaki megoldásokról nincs hír, valószínűleg motorja ugyanúgy 420 lóerős négyliteres V8-as, mint a több modell esetében, így a 4,6 másodperces sprintidő és a 250 km/órás végsebesség sem változik. A kocsi gyártása év végén kezdődik, jövő év elején szállítják ki az ügyfeleknek.

A BMW M3 DTM Champion Editiont ugyanúgy a Nürburgringen az M GmbH 40. születésnapját ünneplő rendezvényen leplezték le, akár a BMW M6 Gran Coupét.