Emlékeznek még Zahir Ranára. A kanadai milliárdos 2011 szeptemberében Targa Newfoundland hobbi versenyen az óceánba csúszott Ferrarijával. Az egyébként autókereskedéssel foglalkozó férfi felújítatta a járgányt, visszaküldte az Edo Competiton műhelyébe, ahol mostanra elkészült. Ám nemcsak vízkármentés történt, hanem további tuningolás.

Feltámadt a búvár Ferrari 1
Feltámadt a búvár Ferrari 13


Az eredetileg Enzo XX Evolution néven készült modell egy tuningolt Ferrari Enzót rejt, amely az Edo Competition termékei mellett a Ferrari FXX különleges megoldásait is beépítették. Átalakított motorja 840 lóerős teljesítményű volt.

De ha már így alakult, akkor a német tuningcég most még többet hozott ki a gyárilag 6,0 literes, de az Edonál 6,3 liter hengerűrtartalmúra növelt V12-es motorból.  Most 110 lóerővel erősebb, vagyis 950 lóerős! Arról nincs hír, hogy mire képes a ZXX-re keresztelt kocsi, de kiindulva a XX Evolution 3,2 másodperces sprintidejéből és 390 km/órás végsebességéből, biztosan kiemelkedő.

Nem maradt érintetlen a karosszéria sem, a korábbi Enzo-orr helyett, immár az FXX első spoilere, lámpái kerültek a kocsira, miközben más a diffúzor is. Az már csak a hab a tortán, hogy központi csavaros felnik kerültek a Ferrarira.

Reméljük ezúttal nem kerül víz alá.