A 2012-es Német-rali vasárnapi programja:
Szerviz F Trier Messepark (15 perc) 
SS13 Dhrontal 1   30.76km 
SS14 Dhrontal 2   30.76km 
SS15 SSS Circus Maximus Trier 4.37km 
Szerviz G Trier Messepark (10 perc) 
A 368 gyorsasági kilométerből és 15 szakaszból álló 2012-es Német-rali zárónapjára 65.89 mért kilométer és három szakasz maradt. Ennyi helye lett volna a Sebastien Loebnek, hogy elveszítse a győzelmet, az ellenfelekre ez ügyben “nem számíthatott”.  Azok hiába próbálkoztak bármivel is, a francia hibátlanul és leggyorsabban vezetett a korábbi két napban.
Az időjárás segítségével is összegyűjtött 1 perc 42 másodperces előnye tudatában lassan is kezdhetett volna a Citroën versenyzője, de nem, a vasárnapi első szakaszon is ő maradt a mérce. Másodjára azonban már spórolósabban teljesítette a harminc kilométeres Dhrontal szakaszt, csak hatodik idővel végzett, ilyen eredménye egész hétvégén nem volt másik. Vélhetően óvta a gumikat a külön pontokért vívott záró szakaszra. Nem hiába!
A Trier városában kijelölt rövidke szakaszon is ő volt a leggyorsabb, amivel a győzelem mellé járó 25 ponthoz további hármat gyűjtött a nyolcszoros világbajnok. Loeb az első szakasztól uralta a versenyt, tempóját csak időlegesen tudták megközelíteni, míg ő a kritikus szakaszokon is jól ment az ellenfelek sorra hibáztak. A verseny 15 szakaszából kilencet nyert meg. Leszámítva az utolsó előtti szakaszt, mindig a legjobb három között volt az időeredménye. Végül kétperces előnnyel nyert. 
“Kemény verseny volt, a körülmények tették extrém nehézzé, ami azt jelenti, hogy néhányszor igen nehéz volt abroncsot választani” – nyilatkozta a 38 éves versenyző. “Jól mentünk, az autó tökéletes volt és nem hibáztam. A power stage megnyerése is azt jelzi, hogy ez egy tökéletes hétvége volt. Ráadásul rengeteg támogatást kaptam a rajongóktól.”
A francia versenyzőnek ez már a 74 győzelme, idén már hetedik elsőségét szerezte (9 futamot rendeztek), ráadásul sorozatban ötödik alkalommal nyert 2012-ben. Németországban kilencedik alkalommal nyert, tavaly egy defekt miatt csak másodikként végzett.  Ez a kilencedik győzelem pedig újabb lépés a kilencedik világbajnoki cím felé.  Sebastien Loebnek már 199 pontja van, miközben a második helyezett Mikko Hirvonennek 145. Tavaly öt győzelemmel és 222 ponttal megvolt a bajnoki cím, alig hihető, hogy idén ne nyerné meg, úgy hogy a hátralévő négy futamból kettő aszfalton zajlik. 
A szombati káoszban kialakult dobogós lista vasárnap sem változott, Jari-Matti Latvala megőrizte második helyét. Az első szakaszon még próbálkozott, de aztán már csak a célba érkezésre koncentrált.  A Ford versenyzője hullámzóan teljesített a Német-ralin, nyert szakaszokat, de hatodik, hetedik időket is autózott. Küzdött a beállításokkal, a gumikkal, egyszer kicsúszott és a Loeb által megúszott eső is sújtotta szombaton. Eredményéhez pedig az ellenfelek kiesése is kellett. Statisztikailag azonban ez Latvala eddigi legjobb eredménye aszfalton. 
Szinte ugyanezek igazak a harmadik helyezett Mikko Hirvonenre is, azzal a különbséggel, hogy ő a tempót sem találta egész verseny alatt.  Vasárnap az autó beállításival foglalkozott, hogy a jövőben esetleg jobban menjen. 
Mads Ostberg ismét bizonyította, hogy a jövőben akár egy gyári csapatban is helye lehet. A 24 éves norvég versenyző, ismét a legjobb privát versenyzőként zárta a futamot. Eleinte gondjai voltak a fékkel, de aztán sikerült alkalmazkodnia. Nem autózott kiemelkedőt, de fokozatosan gyorsult. Három dobogós helye mellett idén ez már a harmadik alkalom, hogy negyedikként zárt a versenyt, így a bajnokságban is őrzi negyedik helyét. 
Nulla rizikót vállalva autózott a célba vasárnap Chris Attkinson. Az ausztrálnak sikerült az év végéig helyet találni a rali-világbajnokságban, ahol korábban állandó résztvevő volt, de a Subaru kivonulásával évekre eltűnt. Három éve nem versenyzett aszfalton, ami meg is látszott a tempóján. Nála bejött a lassan járj, tovább érsz taktika.    
Petter Solberg, Thiery Neuville, Ott Tanak és Dani Sordo is kiesett tegnap a versenyből, ma pedig a megfelelő büntetéssekkel a Rally2 szabálya szerint újra versenybe szálltak. Tanaknak sikerült legjobban a felzárkózás, a kilencedik helyig jutott, Sordo pedig az utolsó pontszerző helyet, a tízediket csípte el.  A verseny után azonban az M-Sport visszavonta Tanakot a versenyből, hogy a szabályok által előírt alkatrészekkel spórolhassanak a Francia-ralira. Ezzel Sordo végzett a kilencedik helyen  és Mathieu Arzeno feljött a tizedikre. 
A legjobb tíz közé a VW Motorsport két szívómotoros Škodájával Sebastien Ogier és Andreas Mikkelsen, illetve Nasszer Al -Attiyah jutott. 

A 2012-es Német-rali végeredménye (15/15 szakasz):

1. Sebastien Loeb     Citroën Total WRT DS3 WRC   3ó 41p 52.4mp M
2. Jari-Matti Latvala  Ford WRT Fiesta RS WRC             +2p 0.1mp M
3. Mikko Hirvonen     Citroën Total WRT DS3 WRC     +2p 31.4mp M
4. Mads Ostberg     Adapta WRT Fiesta RS WRC     +3p 24.4mp M
5. Chris Atkinson     WRC MINI Team Portugal JCW WRC +9p 10.4mp
6. Sebastien Ogier     VW Motorsport Skoda Fabia S2000 +9p 50.8mp
7. Andreas Mikkelsen  VW Motorsport Skoda Fabia S2000 +12p 22.7mp
8. Nasser Al-Attiya    Qatar WRT Citroën DS3 WRC    +12p 50.4mp M
9. Dani Sordo     Prodrive WRC Team MINI JCW WRC +14p 17.3mp
10 Mathieu Arzeno    Peugeot 207 S2000                     +15p 19.7mp
A részletes eredményekért kattintson erre a linkre!
M= konstruktőr
Power Stage / SS15 (Top 3) eredménye:
1. Sebastien Loeb  3p 24.8mp     3 pont
2. Mikko Hirvonen +2.2mp         2 pont

3. Andreas Mikkelsen +6.9secs       1 pont

A 2012-es rali-világbajnokságkövetkező versenye a Brit-rali lesz Walesben, szeptember közepén. Főként murván versenyeznek majd, de lesznek aszfaltos részek is.