Pontosan nem tudjuk miért, talán a Panemera hosszú motorházteteje miatt, Cyranónak nevezte el a Porsche limuzinjához kidolgozott tuningcsomagját a Hamann. Részletek Cyrano de Bergerac-ról


Alapját a legerősebb változatok, azaz a Panamera Turbo illetve Turbo S adják. A 4,8 literes duplaturbós V8-as, az eredeti 500, illetve 550 lóerő helyett a Hamannnál már 603 lóerőt teljesít, a maximális nyomaték pedig 870 newtonméterig nő. 
Ezzel a stuttgarti szuperszedán képességei is javulnak, akár 3,7 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás sebességet, de 200-as tempó is megvan 12,4 másodperc alatt. A Cyrano végsebessége a donorautók 303, illetve 306 km/órás tempójáról 315 km/órára fokozódik. 
Jó hír a megrendelőknek, hogy később ennél is több lehet, miután a Hamann jelezte, máris dolgoznak egy még erősebb csomagon, amely további 80 lóerőt és 120 Nm nyomatékot tesz majd hozzá az eddigiekhez. 
Ám nem is a motor a leginkább figyelemre méltó a Cyranónál, sokkal inkább a karosszériamunka. Az egyedi elemek, az elegánsból agresszívvá teszik a Panamera külsejét. Újak a lökhárítók, a motorháztető, a küszöbök, 60 milliméterrel szélesebbek a sárvédők és egy versenyautónak is megfelelő szárny került a csomagtérfedélre. 
Ilyen munkához már komoly kerekek dukálnak, a Hamann 22 colosokat használ elől 265, hátul 305 milliméteres abroncsokkal. A jobb stabilitásért, no meg fokozott látványért a légrugózás moduljának átprogramozásával 30 milliméterrel közelebb ül az aszfalthoz az autó.