Gyári állapotában az egyik legvonzóbb modell a BMW kínálatában a 6-os Gran Coupé, de lehet olyan, akinek nem elég feltűnő. Az AC Schnitzer izgalmat csempész a négyajtós kupé elegáns formájába.


A krómdíszek hivalkodóbbá teszik a hűtőmaszkot, a lökhárítót, viszont a sportosságért az új első spoiler és a hátsó diffúzorbetét felel. Nem szabad megfeledkezni a megfelelő felnikről sem, amelyekből többféle változatot, 19 és 20 colos méretben ajánl a német tuningcég. Hátulra akár 295 milliméteres abroncsok is kerülhetnek, amelyek a sportkipufogó végeivel együtt igazán komoly arzenált sejtetnek.

Belül is a sportosság jegyében újult meg a Schintzer legújabb demóautója: átalakított kormány, alumínium pedálsor, taposó és i-Drive vezérlő, valamint velúr szőnyegek jelzik munkájukat.

Egyelőre a 640-es modellekhez kínál teljesítménykúrát a vállalkozás, de várhatóan a 650i sem marad ki a szórásból. A 3,0 literes dízelmotort rejtő 640d a sportkipufogóval és a módosított vezérlőelektronikával a 313 lóerő helyett 360 lóerőt nyújt. Ugyanezt tudja a 3,0 literes benzinmotort takaró 640i is, a különbség annyi, hogy ott 320 lóerő volt a kiindulási alap.

A teljesség kedvéért az első tengelyhez szerelt nyolcdugattyús fékrendszer lassítja a 6-ost, amely új rugóinak köszönhetően alacsonyabban ül, mint gyári testvérei.

Ha tehát valaki nem találna magának a gyári kínálatban elég különleges Hatost, mondjuk a nálunk teszten járt 34 milliós darab sem elég jó, akkor máshol is lehet próbálkozni.