Apró Fiat 270 lóerővel 1
Apró Fiat 270 lóerővel 2

Apró Fiat 270 lóerővel

Apró Fiat 270 lóerővel 20
Apró Fiat 270 lóerővel 21
Apró Fiat 270 lóerővel 22
Apró Fiat 270 lóerővel 23
Apró Fiat 270 lóerővel 24
Apró Fiat 270 lóerővel 25
Apró Fiat 270 lóerővel 26
Apró Fiat 270 lóerővel 27
Apró Fiat 270 lóerővel 28
Apró Fiat 270 lóerővel 29
Apró Fiat 270 lóerővel 30
Apró Fiat 270 lóerővel 31
Apró Fiat 270 lóerővel 32
Apró Fiat 270 lóerővel 33
Apró Fiat 270 lóerővel 34
Apró Fiat 270 lóerővel 35
Apró Fiat 270 lóerővel 36
Fotó megosztása:
Apró Fiat 270 lóerővel 37


Mint ahogy arról már korábban írtunk, létezik a Fiat 500-asnak két igazán különleges változata, a közös bennük, hogy a Ferrarival közösen készültek. Az egyik csereautónak született a Ferrari-szervizekbe, a másik eladásra a Ferrari-tulajdonosoknak.

Bár ezek a hagyományos Abarth 500-nál erősebb motort rejtenek, a Pogea Racing nem találta elég ferrarisnak a kisautókat. Ezért aztán mélyreható változtatásokat tett a motorban a pluszlóerők előcsábításáért.

Az 1,4-es motor úgynevezett hibrid turbóval gazdagodott, miközben a gyári két kis intercooler helyét egy nagyobb hűtő vette át. Ezenkívül új sportkipufogóval és befecskendezéssel is gazdagodott az apró jármű, de átprogramozták a motorvezérlést is. A német vállalat hangsúlyozza, hogy nem új elektronikát kötöttek be, hanem az eredeti ECU-t írták újra, ezzel biztosítva, hogy az 500-as összes rendszere hibátlanul működjön.

Apró Fiat 270 lóerővel 38


Lényeg a lényeg, a Fiat 500 Ferrari Dealers Edition modell eredeti 165 lóerős teljesítményét egy százassal megfejelték. A 268 lóerős teljesítmény mellé 330 Nm nyomaték (eredetileg 230 Nm) is társul. A Bodensee közeli vállalkozás nem közölt menetdinamikai adatokat, mi nagyjából 6 másodperces sprintidőt és 235 km/órás végsebességet jósolunk a különleges kisautónak.

Ezért aztán nem is árt, hogy új fékrendszerrel szerelik az 500-ast, amely így az eredeti állapotához képest rövidebb távolság alatt képes megállni. A feszesebb hangolású futómű pedig igazán kiemelkedő stabilitást eredményez.

Persze látványnak sem utolsó a tűzpiros kisautó, amelyhez az Abarth kínálatában szereplő Assetto Corse elemeket, illetve a Pogea Racing saját karbon alkatrészeit is felhasználták. Az utasteret egyedi bőrborítással dobták fel. Azért jó tudni, hogy a Pogea Racing legegyszerűbb csomagja is egymillió forinttól indul.

Apró Fiat 270 lóerővel 39