Szalay Balázs 1995-ben alapította csapatát, az idén 15 éves Opel Dakar Team ezért ebben az évben számos különlegességre, többek között vendégpilóták versenyzésére is készül. A csapat mai sajtótájékoztatóján bejelentették az első érkezőket.

A csapat következő versenye az Italian Baja, amelyre a háromszoros ralibajnok Benik Balázs és navigátora, Lukács József is csatlakozik. Az érdekesség kedvéért Szalay és Benik navigátort cserélnek. “Ezen a futamon csak ismerkedünk a szakággal, egyelőre a túlélés a cél, aztán kiderül, mit hoz a jövő”- mondta Benik Balázs. 

Szalay szerint nem lesz könnyű dolguk
Szalay szerint nem lesz könnyű dolguk

Bochkor Gábor párja autóversenyző lesz

Bochkor Gábor párja autóversenyző lesz

Szalay szerint nem lesz könnyű dolguk
Várkonyi Andrea egy időre új társat kap
Benik Balázs már ismeri a murvát
Opel Anterákkal versenyeznek
Fotó megosztása:
Benik Balázs már ismeri a murvát

Benik Balázs már ismeri a murvát

Benik Balázs már ismeri a murvát


A március további érdekességeket is hoz a csapat életébe, az első magyar terepralifutamra, mely Mohácson lesz, a TV2 különítménye is benevezett az Opel Dakar Team színeiben: Dr. Várkonyi Andrea a csapat legújabb pilótája, és kollégája, Azurák Csaba diktálja az itinert. 

“Kollégáim aggódnak, mert tudják, hogy mindig győzni akarok. De én tisztában vagyok a magam korlátaival és igyekszem majd az ésszerűség határain belül megbirkózni a feladattal, és annak tudatában csinálom, hogy azért hétfőn épségben beülhessünk a Tények stúdiójába. Ha pedig gondjaink adódnának az itinerrel, azért a telefon ott lesz nálunk, így nagy baj nem érhet minket” – mondta Bochkor Gábor párja.

Opel Anterákkal versenyeznek

Opel Anterákkal versenyeznek

Opel Anterákkal versenyeznek


Mint Szalay Balázs elmondta, biztos benne, hogy Várkonyi Andrea nem tudja, mit vállalt és bízik benne, hogy a hölgy bírni fogja a megpróbáltatásokat, azt a fizikai munkát, amely vár rá az 50 és 70 km-es gyorsasági szakaszokon. Azurák Csabának sem jósol könnyű időszakot, “hiszen neki nem csak arra kell majd koncentrálni, hogy az autó hogy halad a terepen, hanem arra is, hogy megtalálják a helyes utat, ami néha nagyon nehéz, pláne egy tapasztalat nélküli navigátornak”.

“Szó szerint rázós kaland elé nézek, de nagyon várom már” – beszélt a beugrásról Azurák Csaba. “Különösen arra vagyok kíváncsi, hogy le-fel néző navigátorként hogyan bírom majd rosszullét nélkül, mert kiskoromban is mindig rosszul viseltem az autókat. Ezért dupla kihívás lesz számomra a versenyzés. Andi mellett a stúdióban abszolút biztonságban érzem magam, kíváncsi vagyok, ez az autóban is így marad-e. Úgy érzem, most vagy megerősödik a kapcsolatunk, vagy meggyengül, de bízom benne, hogy az első verzió következik be.”