342 ezer euró, azaz 93 millió forint. Ennyibe kerül a Veritas RS III csúcsváltozata. A gyártó Vermot AG nyilvánosságra hozta a sorozatgyártású autó képeit, amelyet az első német Forma1-es versenyautó modern változatának szánnak. A Veritas ugyanis az 1940-es 50-es években versenyautókat épített.


A mindössze 50 darabban elkészülő autó méretei is impozánsak, hiszen egy centi híján ötméteres, amihez kétméteres szélesség és egy méternél is kisebb (974 mm) magasság társul. Teteje ugyanis nincs.

A vezetőt egy aprócska szélterelő óvja, baleset esetén pedig az ülés mögötti bukócsőre számíthat. Nem árt tehát a bukósisak. Alaphelyzetben egyetlen ülés kerül a Veritasba, a vezető számára. Azonban ha valaki megosztaná az élményt mással is, lehetőség van második ülés beszerelésére. Már tervezik a kupé kivitelt is.

Mindössze 1080 kilót nyom üresen a Veritas III, ami nem annyira meglepő, ha tudjuk, hogy a jármű csővázas alapra épül, amelyre karbon karosszéria kerül. Ezt a Suzuki Swithez mérhető tömeget 600 lóerő gyorsítja. A kocsiba a BMW M5/M6-ból származó V10-es motor kerül. Kérhető hatfokozatú manuális vagy hétsebességes szekvenciális sebességváltó.


Álló helyzetből csupán 3,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára a sportkocsi, végsebessége 347 km/óra. Vezetése nemcsak a komoly teljesítmény miatt igazi kihívás, de nincsenek benne vezetést segítő rendszerek. Hiányzik a blokkolásgátló, a fékrásegítő vagy a kipörgésgátló.