Az elmúlt néhány hónapban a Ford termékfejlesztési és marketingcsapata arra kereste a választ, vajon a cég új járműveit meghatározó ún. “kinetikus dizájn” formavilága átültethető-e a ruházati termékek és egyéb kiegészítők területére. A válasz pedig: igen.

Hamarosan új Lifestyle kollekciót mutat be a Ford, amelyeknek darabjait a Ford Motorsport és Ford RS logók által képviselt hangulatvilág ihlette, előbbiek a hagyományos fehér, kék és ezüst színvilágot, míg az RS a fekete-zöld kombinációt viselik magukon. A kollekció kialakításakor az első osztályú, modern termékeiről ismert német UVEX-et választotta partneréül az autógyártó.

RS és Motorsport design

RS és Motorsport design

RS és Motorsport design


A csúcsminőségű, válogatott anyagok felhasználásával készülő termékek a vállalat reményei szerint tovább erősítik a motorsportok szerelmesei és valamennyi Ford-tulajdonos márka iránti kötődését. A Lifestyle kollekció termékei, melyek között kabátok, cipők, napszemüvegek, sisakok is megtalálhatók, az év végén, novemberben, decemberben kerülhetnek a márkakereskedésekbe.