A SEAT a Párizsi Autószalonon mutatta be az új Exeo modelljét. A középkategóriás limuzin azonban nem marad egyedül, ugyanis jövőre elkészül belőle a kombi változat. Ahogy a szedán az A4 Limousine átalakításával készült, úgy a kombi az A4 Avant átrajzolt változata.

Ennek megfelelően 4,6 méter hosszú karosszériával és 440 literes csomagtartóval készül az autó, csak immár a SEAT martorelli üzemében. Hat motor közül lehet majd válogatni. Az alapmotor az 1,6-os szívó (102 LE), de benzinesből gyártanak még 1,8-as (160 LE) és 2,0 literes (200 LE) turbósat is. Bár az A4 alapjait örökölte, dízelmotorjai jobbak az ősnél, háromféle 2,0 literes közös nyomócsöves változat lesz 120, 143 és 170 lóerős teljesítménnyel. Minden motor megfelel az Euro 5 szabvány követelményeinek.


Az Exeoban legújabb generációs navigációs rendszert, MP3-, iPod-, USB-, Bluetooth-csatlakozást kínáló, új infotainment rendszert, valamint a napelemeivel a szellőzőrendszert működtető napfénytetőt is találhatunk.

Miközben az Exeo lépcsőshátú változatát tavasszal kezdik forgalmazni, ugyanakkor leplezik le a kombit, amely így őszre kerülhet a kereskedésekbe. A Vario utónevet kaphatja a kombi, hiszen így hívták a korábbi Cordoba puttonyos változatát is.