Leginkább azoknak készül a Porsche 911 GT2, akiknek folyamatos adrenalintúltengés kell. Mi másra lehet jó egy 530 lóerős farmotoros, hátsókerék-hajtású sportkocsi?

Akinek nem elég, ha fülén folyik ki a “fenil-etil-amin szerkezetű katekolamin hormon” azok örülhetnek, hiszen a TechArt kezelésbe vette a Porsche gyöngyszemét. Elkészült a GT Street RS.


Míg a 911 Turbóból épített Street S 620 lóerőt tudott, az új RS-nél már 700 lóerőt préseltek ki a duplaturbós blokkból. Igazán impozáns a motor maximális nyomatéka is, ami 860 newtonméterre növekedett. Persze ehhez többek között a feltöltőket, az intercoolereket, a kipufogót, az elektronikát is kicserélték.

Az így megszületett utcai ragadózó igazán vad külső alatt rejtőzik. A szélcsatornában végzett vizsgálatok után kicserélték a lökhárítókat, diffúzort és hatalmas hátsó szárnyat szereltek fel. Ezzel jelentősen nőtt a motorba és a hűtőkhöz jutott levegő mennyisége, miközben a kocsi stabilitása is javult. Emellett változtattak a motorháztető és a sárvédők kialakításán is. Az egyedi kialakítás különleges felnik, feszesebb futómű illetve az utastérbe szerelt bukócső teszi teljessé.

Mindezért nem kevesebb, mint 350 ezer eurót azaz 81,6 milliót kell fizetni. Persze ez nemcsak elképesztő menetdinamikára, de arra is garancia, hogy nem jön szembe egy ugyanilyen autó.