Közel négy évvel a 2004-es bemutató után a Citroën elérkezettnek látta az időt, hogy felfrissítse a C4-est. Az új modelleket a C3-aséra emlékeztető (trapéz formás)  lökhárítóval, új ködlámpákkal és kissé más fényszórókkal dobták fel. Hátul csak a háromajtós változott, azon kicsit más lámpákat alkalmaznak. Ezenkívül az új felnikkel villoghatnak a kereskedők.


Belül se várjunk forradalmat, új szövetek tűnnek fel valamint a  műszerfal és az ajtópanelek elemeinek bevonata változott meg. Ennél valamivel izgalmasabb, hogy a műszerfal feletti központi kijelzőbe beköltözött a fordulatszámmérő is. Az a tuti, ha minden utas látja, mennyit forog a motor, nehogy már csak a vezetőnek legyen jó.

Új navigációs rendszer és Bluetooth-rendszerű telefon-kihangosító is került a járgányba. De immár USB aljzaton keresztül akár iPod is csatlakoztatható a hifihez.

Megújult a Citroën C4 3


Motor fronton már jelentősebb és örömtelibb a változás. A C4-be is bekerül a BMW-vel közösen fejlesztett 1,6-os benzinmotor. A szívóváltozat 120 lóerős, míg a turbóval segített blokk 150 lóerőt tud. Ezzel a C4 könnyedén versenyre kelhet a Peugeot 308-cal amelyben már szerepelnek ezek a motorok. A gyengébb mellé 6,7, az erősebbnél 7,7 literes átlagfogyasztást ígérnek. A turbómotor érkeztével kikerül a kínálatból a korábbi 2000-es benzinmotor.

Dízelből továbbra is 92, illetve 110 lovas 1,6-osok, illetve egy kétliteres választható. Utóbbi már 140 lóerős és köszönhetően a szériában járó részecskeszűrőnek, teljesíti az Euro5-ös károsanyag-kibocsátási normát is. Az 1,6-osok fogyasztását tovább csökkenthetik a Michelin alacsony gördülési ellenállású abroncsai, a gyengébbik 4,4 literrel is beérheti. 

Az új C4-es bemutatójával nem várja meg a Citroën az októberi Párizsi Autókiállítást, helyette már augusztusban Moszkvában leleplezi azt.