Csupán pár hét telt el azóta, hogy a Porsche bemutatta a felújított 911-est, most pedig tovább bővül a paletta. A klasszikus hátsókerék-hajtású változatok után az összkerékhajtással készülő Carrera 4 (345 LE) és 4S (385 LE) modellek is megújultak.

A Coupé és Cabriolet kivitelben készülő sportkocsik nemcsak új első-hátsó LED-technológiát alkalmazó lámpákkal és lökhárítókkal gazdagodtak, de természetesen az új közvetlen-befecskendezéses motort és a duplakuplungos váltót is megkapták.

Szuperhajtással a Porsche 911 1
Szuperhajtással a Porsche 911 2

Szuperhajtással a Porsche 911

Szuperhajtással a Porsche 911

Szuperhajtással a Porsche 911 9
Szuperhajtással a Porsche 911 10
Szuperhajtással a Porsche 911 11
Szuperhajtással a Porsche 911 12
Szuperhajtással a Porsche 911 13
Szuperhajtással a Porsche 911 14
Fotó megosztása:
Szuperhajtással a Porsche 911 15


További újdonságnak számít, hogy lecserélték a korább hajtásrendszer, és az új 4 és 4S modellekben már a Turbónál  is alkalmazott Porsche Traction Management (PTM) szerepel.

A PTM fő eleme egy elektromágnesesen vezérelt többtárcsás kuplung, amely gondoskodik az erő megfelelő elosztásáról az első és a hátsó tengelyek között. Miközben az autó alaphelyzetben tipikusan hátsókerék-hajtásúan viselkedik, a PTM a vezetési stílus, illetve az útfelület változásakor a másodperc törtrésze alatt képes több hajtóerőt juttatni az első kerekekhez.

Az új motoroknak és hajtásnak köszönhetően modellváltozattól függően 8,5 százalékkal erősebbek lett a sportkocsi miközben közel 13 százalékkal csökkent az üzemanyag-fogyasztása és több mint 15 százalékkal a CO2-kibocstása.  Az erősebb 3,8 literes motorral szerelt 4S a duplakuplungos váltóval normál használat mellett 10,7 liter benzinnel is megelégszik.

Persze aki egy 911-es Porschét akar, azt sokkal inkább érdekeli az öt másodperc alatti gyorsulás, mint a 11 alatti fogyasztás. Ők októbertől vehetik meg a legújabb 4×4-es Carerrarát.

=">