Kilenc év után leváltja legdrágább személyautóját a Peugeot. A 607-es persze úgy megy nyugdíjba, hogy utódot kap. Érkezik a 608. Ez ellenétben a jelenlegi visszafogott formákkal, sokkal sportosabb karaktert kap. Alapvető jegyei hasonlítanak majd a 308-aséra, így a hatalmas “száj” elöl illetve a motorháztető orrszerű túlnyúlása, de függőlegesen lesimított sárvédőívek is ismerősek már.

A továbbra is kupészerű nagymacska elődjéhez képest tovább nő, ezzel még tágasabb utas- és csomagteret biztosítva a vevőknek. Várhatóan a alig marad el az ötméteres hossztól az autó, miközben a tengelytávolsága 2,9 méter lesz. A csomagtartó 490 literesnek ígérkezik. A 608-as a PSA konszern másik márkájánál a Citroënnél, ott is a C5-nél már alkalmazott padlólemezre épül majd.

Ám nemcsak a karosszéria alapja, de a motorok is közösek lesznek. Dízelből lesz 2,0, 2,2 literes négyhengeres, de továbbra is választható a 2,7-es V6-os is. A benzines kínálatban 2,0 illetve 3,0 literes motorok szerepelnek majd. Alaphelyzetben hatfokozatú manuális váltó szerepel a 608-asban, amit felárért az erősebb motorokban szereplő hatsebességes automatára lehet cserélni. Az új Peugeot zászlóshajó is elsőkerék-hajtással készül.

A Peugeot 608-at idén ősszel a Párizsi Autókiállításon leplezik le. Értékesítése várhatóan még év végén, de legkésőbb 2009 tavaszán megkezdődik Európa-szerte.