68 lóerő, amivel több mint 14 másodperc kell, míg eléri a 100-as sebességet. Ezt tudja a Toyota Aygo normál körülmények között. Milyen lenne 200 lóerővel?

A Toyota a jövő hónapban megnyíló London Motor Show-ra egy különleges járgányt faragott legkisebb autójából, amely állításuk szerint a brutális teljesítményük miatt betiltott B csoportos raliautók és a ma oly divatos driftautók adrenalinlöketét egyesíti.

0-100 km/h hat másodperc alatt
0-100 km/h hat másodperc alatt

Őrült autó a Toyotától

Őrült autó a Toyotától

0-100 km/h hat másodperc alatt
A futóművet is az MR2-től kapta
Mutatós darab
200 feletti tempóra képes
A Turbóval jelentősen nőtt a nyomaték
Bukócső merevíti ki a kasztnit
Versenykormánnyal
Hátulra építették be a motort
Timo Glock-kal a Toyota F1 pilótájával
Fotó megosztása:
A futóművet is az MR2-től kapta

A futóművet is az MR2-től kapta

A futóművet is az MR2-től kapta


Szó se róla, az Aygo Crazynek minden megvan ehhez. A szokásos 1,0 literes motor helyett a Celicában és az MR2-ben alkalmazott 1,8-as benzinmotort építették be, de nem ám előre, hátra, sőt turbóval is ellátták. A 197 lóerőt, illetve 240 newtonméter nyomatékot produkáló blokk pedig a hátsó kerekeket hajtja. Nem is akárhogy!

Ezzel a csomaggal hat másodperc alatt képes 100-ra gyorsulni a mindössze 1050 kilós Aygo, a végsebessége pedig 205 km/óra. Nincsenek elektronikus segédeszközök, nincsen blokkolásgátló. Ez az autó nem más, mint egy gokart ajtókkal és tetővel.

Az izgalmas technikát különleges külsővel fejelték meg: 17 colos felnik 225-ös gumikkal, szélesített sárvédők, mélyre húzott orrspoiler és méretes tetőszárny. De a rendszám sem mindennapi, a T2 4YGO-ból kiolvashatjuk, hogy ez egy Turbós 2 üléses Aygo.