Öltönyös munkához nem jó a robogó
Öltönyös munkához nem jó a robogó

Nehéz évek várnak az autósokra

Nehéz évek várnak az autósokra

Öltönyös munkához nem jó a robogó
Nincsenek új utak, a régieken tolongunk
Nem jött jókor
Reggelente ez van a bevezetőkön az autópályán
Ilyen csak azért nincs nálunk, mert nincs 4 sáv sehol
Ragaszkodunk az autóhoz
Drága a benzin, de nem csökken a forgalom
Demszky új világot épít. Inkább metrót és utakat kellett volna
Ki tudja, egyszer talán megint használhatjuk
Autózni drága, de gyorsabb a tömegközlekedésnél
Sokaknak nem megoldás a BKV és a vonat
A kerülőutak is beállnak
Egy opció a motoros roller
Szép, de lassan megközelíthetetlen
Az autó legyen takarékos, de a vezetésen kevesen változtatnak
Rég nincs sor áremelés előtt
Fogyaszt, amit fogyaszt, kifizetjük
Megdrágult a gázolaj, de így is több fogy belőle
Fotó megosztása:

Drága a benzin, de nem csökken a forgalom

Drága a benzin, de nem csökken a forgalom

Az évtized két legnehezebb éve következik a budapesti lakosok számára, mert a főváros vezetése 2010-ig szeretné lebonyolítani a legjelentősebb beruházásokat. Több útfelújítás is nehezíti majd a forgalmat – közölte Demszky Gábor főpolgármester kedden a sajtótájékoztatón.

Az uniós támogatásokra csak 2010-ig jogosult a főváros, ezért kell azonos időszakban felújítani a Szabadság hidat és a Margit hidat, megépíteni a 4-es metrót, a szennyvízgyűjtőt és számos utat felújítani.

Azt már tudjuk, hogy az alsó mellé a felső rakpartot is lezárják június 16-ától, illetve hogy a Margit híd felújítása október 30-án kezdődik és 2010 májusáig tart.

A főpolgármester most azt is elárulta, hogy a Szabadság hidat a tervek szerint december 20-án adják át a villamosforgalomnak, de autóval leghamarabb csak jövő májusban lehet átkelni a hídon. Így lesz olyan időszak, amikor sem a Margit hídon, sem a Szabadság hídon nem lehet autóval közlekedni. Jó hír viszont, hogy a nyár végén átadják az M0-s autópálya keleti szektorát és a hozzá tartozó Megyeri hidat.

Bár idén csak 58 útszakaszt összesen 35,5 kilométer hosszúságban javítanak meg 3,9 milliárd forintos összköltséggel, három év alatt összesen 300 kilométernyi útszakaszt kíván felújítani a Fővárosi Önkormányzat. Az év végéig elkészül a külső Váci út kiszélesítése is.

A tájékoztató szerint 2010 végéig jelentős fennakadásokra kell számítani a 4-es metró építésének helyszínein, így a Belgrád rakparton, amely június 15-től az év végéig egyirányúvá válik a Fővám tér felé illetve az Astoria-csomópontnál, ahol augusztustól, a Rákóczi út irányában megszakítva három héten át 2×2 sávra korlátozódik a forgalom.

Forrás: MTI