A 2009-es modellévtől a Bentley Continental Flying Spur is hasonló fejlesztésekkel gazdagodik, mint tavaly a Continental GT. A kisebb ráncfelvarrás mellett ősztől elkészül a négyajtós limuzinból is a Speed kivitel.

Új hűtőmaszk, nagyobb hűtőnyílásokkal szerelt első és átalakított hátsó lökhárító, módosított fényszórók és hátsó lámpák, valamint zajcsillapított oldalsó és hátsó ablakok szerepelnek a megújulás listáján. A dögös látvány részeként 20 colos könnyűfém felnik és kipufogók is kerülnek a csodaszép kocsira.

Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 1
Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 2

Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel

Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel

Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 11
Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 12
Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 13
Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 14
Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 15
Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 16
Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 17
Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 18
Fotó megosztása:
Csodaszép Bentley óriási teljesítménnyel 19


Belül az új anyagok és színek, a sportosabb kormány és váltókar mellett 1100 wattos hifirendszernek és sebesség illetve távolságtartó tempomatnak örülhetnek a gazdag vevők.

Ennél azonban többről szól a szintén most megjelenő Speed változat. A 6,0 literes duplaturbós motor teljesítményét 560-ról 610 lóerőre növelték, de jelentősen emelkedett a V12-es blokk nyomatéka is. A sima Flying Spurban “csak” 650, itt 750 newtonméter a csúcsnyomaték.

Bár a hatalmas jármű gyorsulása csak kismértékben – 4,9-ről 4,8 másodpercre – javult, de a végsebessége a korábbi 312 helyett már 322 km/óra, ami egy sportkocsinak is becsületére válna. Nemcsak egyenesben, de kanyarban is jobb a Speed a hagyományos változatnál, hiszen feszesebb futóművel és felárért kerámia féktárcsákkal is felszerelik.