Gyorsan szögezzük le ez az SX4 WRC, nem az ami a rali-világbajnokság versenyein az idei évtől fut, hiába nevezték el ugyanúgy. Köszönő viszonyban sincsenek. Tehát nincs turbófeltöltő, de még 2,0 literes hengerűrtartalom sem. A különleges kiadásban 1,6-os benzinmotor van elsőkerék-hajtással párosítva, pedig az SX4-ből van összkerekes változat. Na mindegy.  

Legalább a külsőt megdolgozták kicsit, mutatósak a 16 colos fehér felnik, és a spoilercsomag is jól áll a Magyarországon készülő autónak. Az lökhárítókra, küszöbökre és a tetőre kerülő elemeken túl, kicserélték a hűtőmaszkot is.

Szénszálas betét és új váltógomb
Szénszálas betét és új váltógomb

Utcai ralimodell a Suzukitól

Utcai ralimodell a Suzukitól

Szénszálas betét és új váltógomb
16 colos 205/50-es gumikon
107 lóerő ha elszabadul....
Csak 1,6-os motorral
Sok extrával szerelik
Fotó megosztása:
Szénszálas betét és új váltógomb

Szénszálas betét és új váltógomb

Szénszálas betét és új váltógomb


Az utastérben szénszálas műanyagra emlékeztető díszítést illetve bőrborítású váltógombot vetnek be a ralirajongók kedvéért. A látványosan felmatricázott 107 lóerős WRC-ből 500 példányt dobnak piacra, de csak a német piacon. Az egyediséget az utastérben elhelyezett táblácska jelzi.

Nem törekedtek a súlycsökkentésre a modell összeállításakor, hiszen sok-sok extrával felturbózták az SX4-est. Van kulcsnélküli ajtónyitás és indítás, navigációs rendszer, hat légzsák és mentestabilizáló is. Az utcai raligépért 4,7 milliónyi eurót kérnek el.

Aki igazi raliélményre vágyik az SX4-től, az jobb ha a Road Race Motorsport gépét választja.