2004-ben mutatta be a Peugeot a 407-est, amiből 2007 végéig 716 ezernél is több fogyott, ezzel a modell a középkategória meghatározó járműve lett. Az utóbbi évben csökkent az érdeklődés az autó iránt, így a gyár elvégezte a kötelező frissítést.

Nagy újdonságra ne számítsunk, szinte keresni kell a különbségeket. Így felfedezhetjük a kissé más első hűtőmaszkot és a hátsó lökhárítót. Az új felnik mellett azonban legkönnyebben a fehér indexes hátsó lámpáiról azonosítható a megújult kivitel. Ehhez jön még, hogy a tolatóradar már nemcsak hátra, hanem előre is kapott érzékelőket.


Továbbra is négyféle hagyományos benzinmotorral (1,8, 2,0, 2,2, 3,0) kerül forgalomba a 407-es, de ezen felül készül a 2,0 literesből bioetanollal is üzemeltethető Bioflex kivitel. Az E85-el működő változat a hagyományosnál alacsonyabb CO2-kibocsátásával hódíthat.

Aki dízelt szeretne, az továbbra is négyféle közül választhat. A 110 lovas 1,6-os mellett megmaradt a 2,0-es (170 LE) és a 2,7-es V6-os (204 LE) is. A 2,0 HDi-t viszont kissé átalakították, így 136-ról 140 lóerősre erősödött, miközben csupán 5,6 litert fogyaszt. A károsanyag-kibocsátása teljesíti az Euro5-ös normát is.

A megújul 407 Berline és 407 SW (kombi) a nyár folyamán kerül a kereskedésbe Nyugat-Európában.