Már rendelhető a kínai Shuanghuan autógyár CEO modellje Magyarországon – tudta meg a Világgazdaság. A szabadidő-autóból márciusban érkezik hazánkba az első szállítmány, derül ki László Károly, a Bács-Indicar Kft. ügyvezetőjének beszámolójából.

A kecskeméti társaság a kínai autók olasz importőrétől, a Martin Motorstól kapja a szállítmányt, és a Nemzeti Közlekedési Hatóság február 8-án adta meg a gépkocsira az általános forgalombahelyezési engedélyt.

A CEO  – amelyben mi már ültünk -, küllemében nagyon hasonlít a BMW X5-ös korábbi változatára. Épp ezért korábban perrel fenyegette a bajor gyártó a kínai autók német importőrét. Később belátták, nemcsak árban, de technika és minőség kérdésében is fényévekre van a CEO az X5-től. Előbbi Németországban 26 ezer, utóbbi 52 ezer eurótól indul.

Brilliance BS2, a Cee'd és a Lacetti ellen
Brilliance BS2, a Cee'd és a Lacetti ellen

Kínai klónok Magyarországon

Kínai klónok Magyarországon

Brilliance BS2, a Cee'd és a Lacetti ellen
Jövőre lesz kapható a BS2
2008-ra elkészül hozzá az 1,6-os dízel is
Ez is Brilliance, de a nagyobb BS4
Belül majdnem európai a BS4
Ez elférne bármilyen távol-keleti autóban
Kínai klónok Magyarországon 55
Olasz tervezők segítettek a designban
Élőben egész kulturált a BC3 kupé belseje
Nem lehet szénné forgatni
Benzines motor és automata váltó: nem jó felállás
Kínai klónok Magyarországon 60
Kínai klónok Magyarországon 61
Kínai klónok Magyarországon 62
Kínai klónok Magyarországon 63
Brilliance JinBei a gyár neve
Kínai klónok Magyarországon 65
Ez is egy BS4 a középkategóriából
Kínai klónok Magyarországon 67
Másodikra 3 csillagot kaphat a halálos BS6
Drasztikusan kemény a műszerfal
Van még, ami csálé
Kínai klónok Magyarországon 71
Szódával, félhomályban elmegy RAV4-nek
A kormány is majdnem echte BMW
Minek változtatni a bevált X5-ön?
Lyuggatott konzervdoboz díszíti a kipufogót
Vajon csereszabatos a lámpa az előző X5-tel?
Szemből a Land Cruiser volt az ihletadó
Nem EU-normásak a biztonsági övek
Tolongtak a látogatók a CEO körül
Kereskedő kerestetik
Puha, nagy és kényelmes belül a Shuanghuan CEO
Neve UFO, de zonosíthatóan előző RAV4
Szok, öccá
Nem bízta a véletlenre a Jonway, inkább lenyúlta az egészet a Toyotától
Hájhurkák a kárpit alatt
Egy az egyben jöttek át az órák is a Toyotából
Ez az óarany csak kínai lehet
Nem egészen BMW X5, de féláron van Kínából
A BC3 a Hyundai Coupéra hasonlít
Itt is voltak hosztesznénik
Kínai klónok Magyarországon 91
1,8-as turbó és 170 lóerős
Kínai klónok Magyarországon 93
Nem minden kínai autó gyagyi
Fotó megosztása:
A kormány is majdnem echte BMW

A kormány is majdnem echte BMW

A kormány is majdnem echte BMW


Magyarországon a 2,4 literes, 140 lóerős benzinmotorral szerelt modell legolcsóbb változata állítólag 8,6 millió forint lesz. Vajon ki ad érte ennyi pénzt?

A Bács-Indicar tárgyalásokat folytat a Shuanghuang Bubble modelljének behozataláról is, amely a Smartot koppintja. Ez azonban László Károly szerint nem okozhat gondot, hiszen a Smart kétüléses, farmotoros, hátsókerék-hajtású, míg a Bubble négyszemélyes, és orrmotorja az első kerekeket hajtja.

Nem ez az első cég, amely kínai autókkal próbálkozik, korábban négy kínai autót is teszteltünk egy magyar vállalkozásnál, de azóta sem forgalmazzák a kocsikat.

Forrás: Világgazdaság