Bár egyelőre nem igazán jött össze, de arra készül a G-Power, hogy a világ legerősebb és leggyorsabb utcai BMW-jét hozza össze. Ehhez az M5-öst vették alapul, amelyben az 5.0 literes V10-es blokk 507 lóerős.

Ehhez két kompresszort csatoltak, de természetesen számos alkatrészt erősebbre cseréltek. A végeredmény pedig megdöbbentő 730 lóerő és 700 Newtonméter nyomaték. Persze az extrém erőhöz igazították a hajtást, a fékeket a futóművet is, de egyedi karosszériaelemekkel és szélesebb gumikkal is ellátták az ötös BMW-t.

Két Kompresszor és egyedi alkatrészek

Két Kompresszor és egyedi alkatrészek

Két Kompresszor és egyedi alkatrészek


Hogy mire elég a legerősebb Ferrarit is meghazudtoló teljesítmény? A gyári kivitelre fél másodpercet verve 4,2 másodperc alatt katapultálja utasait álló helyzetből 100 km/órára a kocsi. Persze a motorvezérlés behangolásakor a 250 km/órás sebességkorlátozást sem felejtették a helyén, így szabadon száguldhat. A G-Power 340 km/órás végsebességről beszél, ám amikor nemrég Nardo-ban próbára tették az autót, egy elektronikai hiba miatt csupán 322-vel hasított. Azért az sem rossz!

Állítólag ez nem vette el a német tuningcég kedvét és már dolgoznak egy még erősebb, 800 lóerős változaton. A mostanit Hurricane-re keresztelték, az majd lehet a tájfun.