Bár mindkét autót tanulmánynak nevezik, túlzottan nem tettek ki magukért a tervezők. Megelégedtek kisebb plasztikai műtétekkel.

A Jeep Wrangler Ultimate a négyajtós Unlimitedből készült, kisebb-nagyobb átalakításokkal. Elsőként a hasmagasságon javítottak 7,6 centiméternyit, majd a 18 colos felnikre méretes, 35 colos terepgumikat aggattak.

Magasabb is lett az autó

Magasabb is lett az autó

Magasabb is lett az autó


Kívülre számtalan krómozott díszítést terveztek, így krómszínű fellépő, külső visszapillantótükör-burkolat, tanksapka, illetve vonószem került az autóra. Belsejének kialakításához pedig a dizájnerek a kalandsportokból merítettek ihletet és az egyhangú belsőt narancsszínű kiegészítővel dobták fel.

A Jeep Wrangler JT szintén az Unlimitedre épül, de ezúttal a szabadidő-autóból igazi terepjáró pickupot faragtak a gyárban. Ezt az előbbi modellhez hasonlóan megemelték, de a JT a módosított lökhárítókon felül még egy bivalyerős csörlőt is kapott. Erre szüksége is lehet az autónak, hiszen mostanában a Utah állambeli tesztpályán gyötrik, ahol a képeken látható mostoha terepen kell helytállnia.