Sportmodellek Peugeot-módra

Köszönhetően a BMW-vel kötött megegyezésnek, az 1,6-HDi-ért cserébe, Peugeot bajor 1,6-os benzinmotorokkal gazdagodott, amit az új MINI-nél használnak fel, a . A korábban megismert 150 lóerős turbó után a hagyományos ezerhatos is bekerül a 207-es kínálatába.

Az 1598 köbcentis 16 szelepes motor 120 lóerős, azaz tízzel több, mint Peugeot-é, amit jelenleg alkalmaznak. Ugyanígy a blokk forgatónyomatéka is nagyobb, immár 162, ami több, mint amit a hasonló erőforrások tudnak. Alapesetben ötfokozatú manuális váltót társítanak a motorhoz, de rendelhető kézzel is kapcsolható, négyfokozatú automata is. Ez lesz a 207-es első automata váltós kivitele.

Manuális váltóval 10,7 másodpercig tart a 0-100-as sprint, míg ha az automatára bízzuk magunkat, akkor 12,7 másodperc telik el. Utóbbival maximum 196 km/órával száguldhatunk, míg a hagyományos kivitellel minimálisan, de a 200 km/órát is átléphetjük. Mind a három-, mind az ötajtós modellek megrendelhetőek az új motorral.

Gyorsabban ugyan nem szalad, de mindenképpen mutatósabb a 107-es az új Sport XS csomaggal. A motor itt is aprócska háromhengeres, teljesítménye 68 lóerő. Négyféle színösszeállítás áll rendelkezésre, van fehér piros csíkokkal, piros fehér sávokkal, fekete piros csíkokkal és létezik egy szürke-grafit összeállítás is.

A csak a háromajtós kivitelhez rendelhető csomagban találunk 14 colos könnyűfém felniket is, illetve a külső visszapillantók házát is a csíkoknak megfelelő fényezéssel látják el. A sportosság részeként kis spoilerek kerülnek az első lökhárítóra, illetve sportkipufogó hátra. Belül bőrborítású kormányt, váltószoknyát, váltógombot, fordulatszámmérőt találunk. A műszerfal egyes részei piros festést kaptak.