Újabb SL generáció
Újabb SL generáció

Újabb SL generáció

Újabb SL generáció

Újabb SL generáció
Belül csak apró változtatások történtek
Új stílusú, vízszintesen osztott hátsólámpákat kapott az SL
Három levegőbeömlő került a lökhárítóra, kijjebb kerültek a ködlámpák is
Újabb SL generáció 13
Újabb SL generáció 14
Fotó megosztása:
Az SL 500 új motorja egy friss fejlesztésű, 388 lóerős, 5,5 literes V8-as, amely 5,4 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órás sebességre az autót. Ez 0,8 másodperccel jobb eredmény, mint az elődé. Szintén új az SL 350-es V6-osa is, ez 272 lóerőt teljesít, 10,3 literes gyári átlagfogyasztás mellett. A csúcsmodell, az SL 600 V12-es, biturbós motorja 517 lóerőt szabadít a kerekekre, a 0-100-as sprintet pedig 4,5 másodperc alatt letudja.

Mind a három motor új fejlesztésű kipufogórendszert kapott, a megnövelt motorteljesítményhez igazították a fékek teljesítményét is. A V6-os és V8-as motorokhoz pedig a hétsebességes 7G-TRONIC automatikus váltót kínálja a gyár. Extraként rendelhető ennek a váltónak a sportváltozata is, amely 30 százalékkal fürgébb váltást tesz lehetővé és a Forma-1-ben használt váltókhoz hasonlóan a kormányról vezérelhető.

Kívülről a lökhárító három nagy légbeömlője, a megváltozott hűtőrács, a hangsúlyosabb “V” forma árulkodik az újításról. Hátul új tervezésű, vízszintesen osztott, átlátszó burájú lámpák emelik ki az autó férfias formáját. A kétüléses sportkocsi belsejében csak finom változtatásokra volt szükség. Puhább, új színösszeállítású bőr feszül az üléseken, Mercedes feliratú fém küszöb és alumínium betétek teszik még csinosabbá a belső teret.

A keménytetőből extraként üveg kivitelű is választható, lehajtása mindössze tizenhat másodpercet igényel. Az új SL február végén, a Genfi Autószalonon mutatkozik majd be hivatalosan. A Mercedes SL 1954-es bemutató óta kategóriájának legkedveltebb típusa.