

Több Citroën az utakon
Több Citroën az utakon










Továbbra is Franciaország a cég legfontosabb piaca, ahol tavaly 342 000 eladással a személygépkocsi és kishaszongépjármű-értékesítés volumene 3,1 százalékkal nőtt. A személygépkocsi és kishaszongépjármű eladások a világ többi régiójában 15,9 %-os fejlődést mutatnak.
Magyarországon, egy 4 százalékos visszaesést mutató összpiacon, erősen visszaesett a márka. A személygépkocsi és kishaszongépjármű-értékesítés terén a 2004-ben elért 3,7 %-os piaci részesedés 2005-ben 3,5 százalékra csökkent.
2005-ben két teljesen új modellel bővült a Citroën kínálata. Az egyik a cég zászlóshajója, a C6, míg a másik a termékskála másik végén álló C1.
Remek évet zárt a Citroën a raliban is, hiszen a világbajnokságon az egyéni és a konstruktőri címet is elhódították, utóbbit sorozatban harmadszor. Sébastien Loeb és Daniel Elena pedig másodszor lett a pilóták között a legjobb. A Super 1600-as kategóriában is Citroën siker született, a C2-essel versenyző Dani Sordo és Marc Marti szerezte meg a világbajnoki címet.
Kommentek