Rolls-Royce-t a szegényeknek is!
Rolls-Royce-t a szegényeknek is!
Rolls-Royce-t a szegényeknek is!
Fotó megosztása:
A kormány mozgatásakor a légzsák és a kezelőgombok helyben maradnak
A kormány mozgatásakor a légzsák és a kezelőgombok helyben maradnak
Fotó megosztása:
5.7 literes Hemi blokk trónol a tanulmányautó orrában
5.7 literes Hemi blokk trónol a tanulmányautó orrában
Fotó megosztása:
Ajtajai egymással szemben nyílnak, így még kényelmesebb a bejutás az autóba
Ajtajai egymással szemben nyílnak, így még kényelmesebb a bejutás az autóba
Fotó megosztása:
A korábbi, nagy Imperialokhoz hasonlóan a 2006-os tanulmányautó is elegáns luxusautó, a Chrysler zászlóshajójának készült. 312 centiméteres tengelytávjával 43 cm-rel lett hosszabb, mint a 300C, az utasok pedig bő 15 centivel magasabban foglalnak benne helyet. A nagyobb helykínálat érdekében a tető is hátrébb került, így a hatalmas, 22 colos kerekekkel együtt oldalról még elegánsabbnak látszik a Imperial, amelynek mozgatásáról 5.7 literes V8-as Hemi blokk gondoskodik.
Elölről nézve az autót a drága luxuskocsikat idéző, gyalogosrémisztő rácson akad meg elsőként az ember szeme. Elöl-hátul különálló, kerek lámpatestek kaptak helyet, amelyek szintén korábbi modelleken voltak megszokottak.
Az egymással szemben záródó ajtók, a B-oszlop hiánya szintén a kényelmet hivatottak szolgálni. Hátul az utasoknak egyesével beállítható ülések jutottak és a középkonzolba épített kijelző és a vezeték nélküli fülhallgató segítségével akár filmeket is nézhetnek.
Egyelőre ugyan tanulmányautóként létezik az Imperial, de ha a közönség körében sikert arat, akár a sorozatgyártást is megérheti a Chrysler új luxuskocsija. Bár felvetődik a kérdés, hogy a Rolls-Royce nem pereli-e be az amerikaiakat plágiumért, hiszen az autó rendkívül hasonlít a Phantomra.
Kommentek