Nagyfőnökök mozdonya
Nagyfőnökök mozdonya

Nagyfőnökök mozdonya

Nagyfőnökök mozdonya

Nagyfőnökök mozdonya
Hidrogénnel, benzinnel és alkohollal is működik a kompresszorral ellátott V10-es
Fa, alumínium és bőr dominál a Ford pickup belsejében
A mozdony, amitől a Super Chief  nevét kölcsönözték
/Ford/Spupre_Chief//FordSuperChiefGraphic_01.jp.jpg
/Ford/Spupre_Chief//FordSuperChief_Det08.jpg
Nagyfőnökök mozdonya 25
Nagyfőnökök mozdonya 26
Nagyfőnökök mozdonya 27
Nagyfőnökök mozdonya 28
Nagyfőnökök mozdonya 29
Nagyfőnökök mozdonya 30
Nagyfőnökök mozdonya 31
Nagyfőnökök mozdonya 32
Nagyfőnökök mozdonya 33
Nagyfőnökök mozdonya 34
Fotó megosztása:
A világon elsőként háromféle üzemanyaggal működtethető motort építettek a járműbe. A kompresszoros V10-es erőforrás benzinnel, E-85-ös alkohollal, illetve hidrogénnel is működik. Ezek közül a váltó mellett található karral választhatja ki a sofőr, hogy éppen mit égessen el a motor.

Tavaly a Fordnál már megkezdték a benzinnel és alkohollal is használható F-150-esek gyártását és idén több, mint negyedmilliót szeretnének belőlük értékesíteni.

Legtisztábbnak hidrogénüzemben bizonyul a teherautó, ekkor 12 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint benzin elégetésekor és a szén-dioxid kibocsátás is alacsonyabb 99 százalékkal. Óriási méretei ellenére egy feltöltésnyi hidrogénnel akár 800 kilométert is képes megtenni az F-250 Super Chief.

Nemcsak kényelmes, de biztonságos is a koncepcióautó. Különleges orrkialakítása frontális ütközéskor megóvja a kisebb járműveket attól, hogy a monstrum alá szoruljanak és a keletkező energiákat is jobban elnyeli. Az autóban megtalálható a hátsó utasokat a biztonsági öv bekötésére figyelmeztető berendezés is.

Belül amerikai diófa, alumínium és barna bőr borítja az utasteret. Óriási fotelek kerültek a teherautóba, az autó hátul szinte az otthoni díványnál is kényelmesebb. Az alapként szolgáló F-250 Super Duty platójából bő fél métert lecsíptek, ez a plusz hely is az utasok kényelmét növeli. Az egymással szemben nyíló ajtókat egymástól függetlenül is lehet nyitni, csukni.

A hátul ülők kényelmét hatalmas fotelek biztosítják, de ha ez nem lenne elég, a padlóból még lábtartó is elővarázsolható. Teljes egészében üvegből készült az F-250-es Super Chief teteje, amelyet bőrborítású, diófából készült rács oszt kétfelé.

Faborítású a raktér, a plató alatt könnyen elérhető tálca található hátul, amit akkor is lehet használni, mikor a rakodótér már tele van szállítanivalóval. Bár az nem valószínű, hogy bárki is teherfuvarozásra használná a mozdonynyi pickupot.