Tiszta teljesítmény, megfizethető áron
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron

Tiszta teljesítmény, megfizethető áron

Tiszta teljesítmény, megfizethető áron

Tiszta teljesítmény, megfizethető áron
A motor erejét hatsebességes váltó közvetíti a lánchajtású hátsó kerékhez
Egymás mellett foglalhat helyet a vezető és utasa
Az 1.6 literes motor 125 lóereje könnyedén mozgatja az 570 kg-os járművet
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 24
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 25
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 26
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 27
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 28
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 29
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 30
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 31
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 32
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 33
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 34
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 35
Tiszta teljesítmény, megfizethető áron 36
Fotó megosztása:
Korábban már a Peugeot is bemutatott ehhez hasonló, három keréken gördülő járművet. A GX3-as formáját még 2005 elején kezdte tervezni a VW kaliforniai formatervező stúdiója egy fiatal mérnökökből és dizájnerekből álló nemzetközi csapattal karöltve.

Míg a GX3-as első futóműve az autókéra hasonlít, addig hátul motorkerékpárokra jellemző megoldást találunk. A motor erejét hatsebességes váltó közvetíti a lánchajtású hátsó kerekekhez.

Az 570 kilogrammos jármű dinamikus mozgatásáról a VW 1.6 literes négyhengerese gondoskodik a maga 125 lóerejével. Száz km/órás sebességre 5,7 másodperc alatt gyorsul, és városi forgalomban is csak 5,2 liter üzemanyagot fogyaszt száz kilométeren.

1.25 g-s lehetséges maximális oldalgyorsulása a tervezett árért unikumnak számít, hasonló értékeket csak jóval drágább sportautók tudnak.

Az acélvázra épült, nagy szilárdságú, kívül-belül üvegszálas burkolattal ellátott járműben egymás mellett helyezkedik el a két ülés. A mögöttük található 80 literes csomagtartó inkább csak jelképes, de egy ilyen járműnél talán nem kell különösebb hangsúlyt fektetni erre az adatra.

Aránylag hamar megvalósítható lenne a sorozatgyártás, a koncepciójármű további sorsa az amerikai autósok reakciójától függ. Ha piacra kerül, nagyjából 17 000 dollárba (3,5 millió forint) kerülhet az inkább motornak, mint autónak nevezhető jármű.