Más hibridhajtású járművekhez hasonlóan a Connaught is benzin- és villanymotor kettősét építette be autójába. Együttesen 162 lóerőt teljesít a V10-es, 2,1 literes belső égésű és a 48 V-os feszültséggel működő elektromos motor. Közös erővel 6,2 másodperc alatt gyorsítják a 2+2 üléses sportautót 100 km/órás sebességre. A csúcssebesség 225 km/óra.

Fékezéskor a mozgási energiát is elektromos árammá tudja alakítani a jármű, amit kondenzátorokban tárol, míg szükség nincs rá.

Az ultrakönnyű konstrukció, a hosszában elhelyezett motor és a hátsókerék-hajtás páratlan vezetési élményt nyújthat azoknak, akik ki tudják fizetni az autóért kért 35 000 fontos (13,2 millió forint) összeget.

Más különleges modellel is szolgál a brit gyár. 1955-ben, ötven évvel ezelőtt történelmet írt a Connaught, mikor a második világháború után elsőként nyert brit autó brit pilótával Grand Prix-n. Tony Brooks élete első nagydíján 99,05 mérföldes rekord átlagsebességgel autózva utasította maga mögé a kor nagymenőinek számító olasz és német autókat.

Ennek állítanak emléket a Connaught Type-D GT Syracuse Edition-nel. Ebből az autóból csupán 100 darabot készítenek, teljes egészében kézi munkával, így is garantálva a jármű egyediségét.