A General Motors India a terjeszkedés érdekében azt a bezárt gyárat szeretné végre megvenni, ahol korábban a Daewoo gyártotta a Matizt. A 400 millió dolláros (86,8 milliárd forint) beruházás keretében a jövőben itt tervezik a Chevy Spark gyártását. A régóta húzódó vásárlással a GM értékes időt vesztett, mert azóta már a versenytársak is felfigyeltek Indiára és hatalmas piacára.

2008-ig a GM India 10 százalékos piaci részesedést szeretne elérni és a cél elérésében a Sparknak szánnak fontos szerepet. Nemrég újabb 450 ember csatlakozott az 1600 főt foglalkoztató céghez, akik a jövő évben három újdonságot mutatnak be. A Chevrolet Aveo, Optra és az Optra Sport modellekkel jelentkeznek 2006-ban és az elkövetkező években is intenzív növekedést terveznek a hatalmas országban.

India kormánya is arra törekszik, hogy országuk legyen a térség vezető kisautóközpontja, mind a gyártás, mind az értékesítés területén. Az indiai autópiac hetven százalékát a kisautók teszik ki, és ez a tendencia tovább nő. Jelenleg a Maruti Udyong Ltd. uralja a világ egyik legnépesebb országának piacát, novemberben a tavalyinál 10,6 százalékkal több, 47 391 autót értékesítettek.