Melegek kíméljenek!

Még májusban az Amerikai Család Szövetség szólította fel tagjait a Ford konszern márkáinak bojkottálására. A vallásos és konzervatív beállítottságú tagok szerint a gyár túlságosan fontosnak tartja a homoszexuálisokat.

A szervezet egy hónap múlva felfüggesztette a bojkottot, később pedig a márkakereskedések vezetőivel tárgyaltak. Úgy látszik, sikerült megegyezésre jutniuk.

A gyár persze nem úszta meg ennyivel, most a melegek, a leszbikusok, a bi- és transz-szexuálisok jogaiért harcoló szervezetek vezetőivel is tárgyalhatnak. Őket “mélyen megrendítette” a Ford döntése. Azt szeretnék elérni, hogy az “autógyár nyilvánosan újra megerősítse közösségük hagyományosnak tekinthető támogatását”.

Állítólag a meleg médiumokból történő kivonulás a gyár marketing stratégiája modernizálásának a része. Ennek keretében a szintén a Ford tulajdonában lévő Volvo továbbra is jelen lesz reklámjaival a homoszexuális témájú kiadványokban, míg a Lincoln és Mercury márkák hirdetései sosem jelentek meg hasonló újságokban.

A Fordnál nem voltak hajlandóak elárulni, mennyi pénzt is költöttek eddig a meleg témájú lapokban történő hirdetésekre.