Modellfrissítésen esett át a Renault Mégane II. A külső változások érintik a három és ötajtós ferdehátút, a limuzint, a kabriót és a kombit is. Szemből az új első fényszórók tűnnek fel, a hűtőrács V alakja erőteljesebb lett és nagyobbak a levegőbelépő-nyílások.

Hátul is újak a lámpák és a lökhárítók, kivéve a Mégane RS sportmodellt, amelyen a lökhárító nem változik.

A módosításokkal párhuzamosan a motorpaletta is bővült. Új a 2.0 dCi dízel 150 lóerővel és maximum 340 Nm-es forgatónyomatékkal. A szabvány szerinti átlagfogyasztás 5,4 liter/100 km, a százra gyorsulás ideje mindössze 8,7 másodperc. Az 1.9 dCi-ből kihoztak egy új verziót 130 lóerővel, amihez a modellfrissítés óta részecskeszűrő is jár.

Más változás is érinti a dízeleket. Az 1.5 dCi a Renault teljesítményadatai szerint 85 és 105 lóerős változatban lesz elérhető. Utóbbi nyomatéka 20 százalékkal 240 Nm-re nőtt.

Ötféle benzines motor szerepel a kínálatban, az 1.4 felfelé kerekítve 100, az 1.6 110, a kétliteres turbó nélkül 135 lóerős. Turbófeltöltés esetén a kétliteres blokk 165, illetve a Mégane RS-ben 225 lóerős.

Minden Mégane megkapja a 8.0 verziójú Bosch blokkolásgátlót fékasszisztenssel és elektronikus fékerő-elosztóval. Az extrák között szerepel a gumiabroncsok légnyomását ellenőrző rendszer.