Versenyautó házilag
Versenyautó házilag

Versenyautó házilag

Versenyautó házilag

Versenyautó házilag
Acélcsövekből és alumínium panelekből készül a nagyszilárdságú váz
Kétféle, V8-as Chevrolet motor közül lehet választani. Az egyik 350, a másik 515 lóerős
Versenyautó házilag 21
Versenyautó házilag 22
Versenyautó házilag 23
Versenyautó házilag 24
Versenyautó házilag 25
Versenyautó házilag 26
Versenyautó házilag 27
Versenyautó házilag 28
Versenyautó házilag 29
Versenyautó házilag 30
Versenyautó házilag 31
Versenyautó házilag 32
Fotó megosztása:
A formaterv száz százalékban a Factory Five Racing szakembereinek munkáját dicséri. Az autó építésénél a sportkocsiknál bevált középmotort és hátsókerék-hajtást alkalmazták, a vezető pedig hatfokozatú, manuális váltó segítségével választhatja ki az optimális sebességfokozatot.

[bekkep]Középre került a 350 lovas 5.7 literes, vagy az 515 lóerőt teljesítő 7.0 literes motor. A V8-as Chevrolet motorok a kétszemélyes, 1020 kilogrammos autót akár 250 km/órás csúcssebességre gyorsítják. Nem lehet panasz a gyorsulásra, hiszen 100-ig 3,5 másodperc körüli értéket ígérnek a gyártók.

Acélcsövekből és alumínium panelekből készül a sportkocsi váza, amelyre új, laminált epoxy/üveg kompozitból készülő elemek kerülnek, de ezeket némi felárért cserébe kevlárból is elkészítik. A minden szükséges alkatrészt tartalmazó készlet csomagokban érkezik a vevőhöz, aki utána kedvére építgetheti autóját saját garázsában.

Azt tervezik, hogy az első két évben csupán a céghez hű vásárlókat jutalmazzák majd az új autóval, hiszen csak azok vásárolhatják meg, akik korábban már összeépítettek, illetve vásároltak egy FFR kit-autót. Így a gyártott mennyiséget is könnyedén kordában tudják tartani, nem kell attól félni, hogy túl sok kerül belőle majd a piacra.