A formaterv száz százalékban a Factory Five Racing szakembereinek munkáját dicséri. Az autó építésénél a sportkocsiknál bevált középmotort és hátsókerék-hajtást alkalmazták, a vezető pedig hatfokozatú, manuális váltó segítségével választhatja ki az optimális sebességfokozatot.

[bekkep]Középre került a 350 lovas 5.7 literes, vagy az 515 lóerőt teljesítő 7.0 literes motor. A V8-as Chevrolet motorok a kétszemélyes, 1020 kilogrammos autót akár 250 km/órás csúcssebességre gyorsítják. Nem lehet panasz a gyorsulásra, hiszen 100-ig 3,5 másodperc körüli értéket ígérnek a gyártók.

Acélcsövekből és alumínium panelekből készül a sportkocsi váza, amelyre új, laminált epoxy/üveg kompozitból készülő elemek kerülnek, de ezeket némi felárért cserébe kevlárból is elkészítik. A minden szükséges alkatrészt tartalmazó készlet csomagokban érkezik a vevőhöz, aki utána kedvére építgetheti autóját saját garázsában.

Azt tervezik, hogy az első két évben csupán a céghez hű vásárlókat jutalmazzák majd az új autóval, hiszen csak azok vásárolhatják meg, akik korábban már összeépítettek, illetve vásároltak egy FFR kit-autót. Így a gyártott mennyiséget is könnyedén kordában tudják tartani, nem kell attól félni, hogy túl sok kerül belőle majd a piacra.