Annyit lehet tudni a franciák terveiről, hogy véleményük szerint a benzines hibrid autókra nincs igény az európai kontinensen, ezért dízelmotort terveznek a járműbe, ellentétben az amerikai és japán piacokon hódító benzinmotoros hibridekkel.

[bekkep]Európában sokkal népszerűbbek, elfogadottabbak a gázolaj üzemű autók. Teljesítményben, dinamikában manapság már semmivel sem maradnak el benzines társaik mögött, fogyasztásuk azonban jóval kedvezőbb, átlagosan 20 százalékkal kevesebb üzemanyagra van szükségük. Hibrid hajtásláncban alkalmazva pedig még ennél is gazdaságosabbak lehetnek.

A prototípus bemutatása a jövő év elején várható, bár a sorozatgyártásról még nem döntöttek. Mivel a hibrid autók előállítási költségei jóval nagyobbak a hagyományos hajtású autókénál, még nem tudják, megéri-e a sorozatgyártás. Egyelőre nem tudni, van-e potenciális vevőkör, amelynek tagjai hajlandóak jóval többet költeni autóvásárláskor a későbbi kisebb fogyasztás érdekében.

A PSA támogatja a Brazíliában folyó, szójából előállított biodízellel, és a szintén 100 százalékban megújuló energiaforrásnak számító, cukornádból nyert alkohollal kapcsolatos kutatásokat is. B30-as, 30 százalék biodízelt tartalmazó üzemanyaggal már öt darab Peugeot, illetve Citroën prototípus rója a kilométereket.