Kész az új Focus WRC
Kész az új Focus WRC

Kész az új Focus WRC

Kész az új Focus WRC

Kész az új Focus WRC
Kész az új Focus WRC 25
Kész az új Focus WRC 26
Kész az új Focus WRC 27
Kész az új Focus WRC 28
Kész az új Focus WRC 29
Kész az új Focus WRC 30
Kész az új Focus WRC 31
Kész az új Focus WRC 32
Kész az új Focus WRC 33
Kész az új Focus WRC 34
Kész az új Focus WRC 35
Kész az új Focus WRC 36
Kész az új Focus WRC 37
Kész az új Focus WRC 38
Kész az új Focus WRC 39
Kész az új Focus WRC 40
Kész az új Focus WRC 41
Kész az új Focus WRC 42
Kész az új Focus WRC 43
Kész az új Focus WRC 44
Fotó megosztása:
Háromnapos tesztnek vetette alá a Ford ralicsapatának szállítója, az M-Sport a 2006-os Ford Focus WRC-t. Az autóval a csapat Dovenby Hall-i bázisához közeli erdőkben csapattak. Az autót az angol bajnok Mark Higgins vezette, aki a három nap alatt mintegy 500 kilométert autózott nagyobb problémák nélkül.

[bekkep]A csapat így a korábbi terveknek megfelelően két autót elküld Ausztráliába, ahol november 10-13. között Toni Gardemeister és Roman Kresta is harcba száll velük a Rali Világbajnokság utolsó futamán.

“Mindenki keményen dolgozott a Ford TeamRS-ben és az M-Sportnál, hogy az autó elkészüljön az ausztrál futamra, és most kíváncsian várjuk milyen lesz verseny közben.” – mondta Jost Capito, a Ford TeamRS igazgatója, majd hozzáfűzte: “De nem győzni megyünk Ausztráliába, azt szeretnénk látni, miként viselkedik az autó forróságban és valódi versenykörülmények között, mielőtt élesben bevetnénk jövőre a Monte-Carlo Ralin.”

A képek tanulsága szerint az autó karosszériája átalakult a tavaly novemberben bemutatott első modell óta. Mások a sárvédő-szélesítések és más az első kötény is. Az alapok azonban maradtak – 2 literes, 4 hengeres turbómotor 300 lóerővel és mintegy 600 Nm-rel, ehhez hatsebességes szekvenciális váltó és összkerék-hajtás kapcsolódik.