[bekkep]Közel hét éve kezdődött a furcsa formájú sportautó tervezése. Elsőként a hathengeres, ikerturbóval felszerelt, 2,9 literes 300 lóerős benzinmotor és az ötfokozatú Geartronic sebességváltó került a vázra, ami a hátsó kerekekhez továbbítja a nyomatékot, majd a karosszéria elkészítése következett. Főként 1,5 milliméteres alumíniumlemezből, kézi munkával alakították ki a T6-os gép testét, amely csupán 1088 kilogrammot nyom.

Elölre 20, míg hátra 22 colos keréktárcsák kerültek. Megfelelő lassításról az első kerekeken a 330 mm-es féktárcsa és a hatdugattyús féknyereg duója gondoskodik, míg a hátsó fék az S80-ból származik. Nem hiányzik az ABS sem az autóból és az utasok szórakoztatásáról csúcsminőségű audiorendszer gondoskodik.

Belülről a roadster teljesen úgy fest, mintha a svéd Volvo gyárból gördült volna ki. Az ülések, a középre épített műszerek, a váltókar, a pedálok mind-mind a donor S80-as Volvo-ból lehetnek ismerősek, míg a sportos kormánykerék eredetije az S60-ban is megtalálható.

[bekkep]Független kerékfelfüggesztés és az S80 rövidített kormányszerkezete került a T-6-ba. Hátul tekercsrugók közé épített lengéscsillapítók találhatók a középmotoros roadsterben.

Az alapkoncepció része volt, hogy olyan autó készüljön, amiben különféle Volvók formai elemei is megtalálhatók. Hátul felismerhetők rajta a Volvo P 1800, a hátsó lámpákon a PV 444 formái, míg az autó elején lévő hangsúlyos rács az új XC70-est idézi. Figyelmesebb szemlélők még a Volvo Amazon, a C70, S60, S80 vonalait is felfedezhetik a karosszéria íveit nézegetve.