A Mitsubishi versenyistállója, a Ralliart a Dakaron illetve a ralivilágbajnokságon szerzi tapasztalatait, amit eléggé koncentráltan a Pajero, illetve a Lancer Evolution modellekben ad el a hétköznapi embereknek.

[bekkep]Most a 2006-os Eclipse-en is megmutatták, hogyan képzelnek el egy sportkocsit. A 3,8 literes V6-os motort száműzték, helyére az EVO-kból ismert 2,0 literes négyhengeres került. A turbófeltöltős 4G63-as blokkot a HKS cég kiegészítőivel dolgozták át, így az eredeti 280 helyett már 400 lóerőt tud. Áttették a teljes hajtásláncot is az Eclipsbe, így az összkerék-hajtás és a hatsebességes manuális sebességváltó is a csomag része.

A Brembo-tól származnak a nagyteljesítményű fékek, illetve sportosabbra cserélték a rugókat és a lengéscsillapítókat is. Az autó 20 colos, karbonból készült felniket kapott, Yokohama AVS gumikkal.

Nemcsak erősebb, de könnyebb is lett a szériánál a Ralliart Eclipse. Ehhez szénszálas anyagból készítették el a kocsi tetejét, az első lökhárítót, a motorháztetőt és a műszerfalat is. A Mitsubishi utóbbi koncepcióautóihoz hasonlóan itt is a hatalmas hűtőmaszk uralja a látványt.

Az új első elem aerodinamikai szerepet is ellát, ahogy az átalakított hátsó rész is. A Ralliart szakemberei karbonból készült szárnyat szereltek a csomagtérajtóra. Belülre Alcantara bevonatú Recaro versenyülések kerültek, az utasokat négypontos biztonsági övek rögzítik. A műszereket versenyautós kijelzőkkel egészítették ki, a zenét a Rockford Fosgate biztosítja.