Brutális tuning Volkswagenek
Brutális tuning Volkswagenek

Brutális tuning Volkswagenek

Brutális tuning Volkswagenek

Brutális tuning Volkswagenek
Brutális tuning Volkswagenek 30
Touareg a többi R GT modelltől eltérően, 22 colos felniket kapott
Nagyteljesítményű Michelin abroncsokon száguld a duplaturbós VW
/VW/RGT/2/VW_RGT_hatulf.jpg
Brutális tuning Volkswagenek 34
Brutális tuning Volkswagenek 35
Brutális tuning Volkswagenek 36
Brutális tuning Volkswagenek 37
Brutális tuning Volkswagenek 38
Brutális tuning Volkswagenek 39
undefined
Brutális tuning Volkswagenek 41
Brutális tuning Volkswagenek 42
Brutális tuning Volkswagenek 43
Brutális tuning Volkswagenek 44
Brutális tuning Volkswagenek 45
Brutális tuning Volkswagenek 46
Brutális tuning Volkswagenek 47
Brutális tuning Volkswagenek 48
Brutális tuning Volkswagenek 49
Brutális tuning Volkswagenek 50
Brutális tuning Volkswagenek 51
Brutális tuning Volkswagenek 52
Brutális tuning Volkswagenek 53
Brutális tuning Volkswagenek 54
Fotó megosztása:
Az idei Las Vegas-i Autókiállításon mutatkoznak be a kigyúrt wolfsburgi autók. Jettából, Passatból és Touaregből készültek el az ötszáz lóerőnél is erősebb, szinte versenyautónak is beillő változatok.

Eredetileg 2.5 literes, 150 lóerős öthengeres motor hajtotta a Jetta első kerekeit. Ezt az erőforrást cserélték le a HPA Motorsportnál a VW Golf R32-ből ismert 250 lovas V6-osra, amely az R GT változatban 550 lóerőt teljesít.

Dupla turbó és két töltőlevegő-hűtő gondoskodik a plusz teljesítményről. Ahhoz, hogy a brutális erő minden morzsája eljusson az aszfaltig, a Volkswagen duplakuplungos DSG váltóját és a 4MOTION összkerék-hajtású rendszerét szerelték a Jetta R GT-be. A duplaturbós V6-os autó megfékezéséért a WRC-ben is használt Brembo fékrendszer a felelős.

Különleges, füstszürke színre fényezték a Jetta R GT-t, amely 9,5×19 colos, kovácsolt alumínium felniken feszítő nagyteljesítményű Michelin abroncsokon gördül. Lehetőség van egy kisebb, 18 colos felni használatára is, amelynek különlegessége a DTM-szabvány szerinti, egycsavaros rögzítésben rejlik.

Az utasteret a hétvégi versenyzők igényeinek és vágyainak megfelelően alakították ki. Integrált bukócső, Recaro versenyülés, Scroth biztonsági öv, valamint megerősített üzemanyagtartály nyújtják a versenyzéshez szükséges biztonságot. Fekete bőr, Alcantara és matt fekete szénszálas elemek teszik még sportosabbá az utasteret.

Hasonló technológiát és formatervet használtak a Passat R GT-nél is. Alapként a 2006-os 3.2 literes V6-os FSI szolgált, amelyet szintén a DSG váltó és a 4MOTION hajtással párosítottak.

Az átalakítást az ikerturbóval és a dupla kipufogórendszerrel kezdték. Mindkét kipufogó egy-egy Garrett GT25R típusú turbófeltöltőt forgat, ahonnan szintén két darab intercooleren keresztül jut a levegő az 575 lóerőt teljesítő motorba.

Nem maradt változatlan az autó külseje sem, modern, férfias benyomást kelt a hangsúlyos orr-rész, az átdolgozott első-hátsó lökhárító, bár a fénylő, cukorszínű fényezés csökkenti ezt a hatást. Hasonlóan a Jetta R GT-hez, a Passat is nagyméretű, Michelin abroncsokon gördül.

Hogy ne csak a vezető élvezze az utazást, iPod, csúcsminőségű hifirendszer, navigációs berendezés és Sony PSP is került az utastérbe.

Nem úszta meg az átalakítást a Touareg sem, amely így a luxuskivitelű szabadidőautók között is kiemelkedő teljesítményt nyújt.

Itt a 2005-ös V6-os motorral felszerelt modell szolgált alapként. A motor ugyanazokat a kiegészítőket kapta meg mint a Jetta és a Passat, így 500 lóerősre erősödött a VW Touareg. A fékek, a felfüggesztés, valamint az utastér felszereltsége is nagyban hasonlít a többi R GT modellére.