Kisebb tömeg, nagyobb erő
Kisebb tömeg, nagyobb erő

Kisebb tömeg, nagyobb erő

Kisebb tömeg, nagyobb erő

Kisebb tömeg, nagyobb erő
Kisebb tömeg, nagyobb erő 16
Piros színre festett féknyergek bújnak meg a különleges formájú keréktárcsák mögött
Kisebb tömeg, nagyobb erő 18
Kisebb tömeg, nagyobb erő 19
Kisebb tömeg, nagyobb erő 20
Kisebb tömeg, nagyobb erő 21
Kisebb tömeg, nagyobb erő 22
Kisebb tömeg, nagyobb erő 23
Kisebb tömeg, nagyobb erő 24
Kisebb tömeg, nagyobb erő 25
Kisebb tömeg, nagyobb erő 26
Fotó megosztása:
Jövő év júliusától a könnyebb és erősebb MINI-ről szőtt álom valósággá válhat a 218 lóerős MINI Cooper S Works GP formájában. Mindössze kétezer darabot készítenek majd a szériánál negyven kilóval könnyebb autóból.

Az autók nagyjából 20 százaléka az Egyesült Királyság piacán találhat majd gazdára, a maradék 1600 darabon a világ más tájain lakó MINI rajongók osztozhatnak.

A John Cooper Works GP Kit-tel felszerelt MINI S különleges fényezéssel és extra biztonsági felszereléssel kerül a kereskedőkhöz. Csupán egyetlen, szürkéskék színben rendelhető majd az autó, a tető ezüst, a tükrök pedig chili-piros fényezést kaptak.

A súlycsökkentést a karosszéria módosításával és az utastér anyagainak, üléseinek könnyebbre cserélésével érték el, valamint alumíniumból készülnek a hátsó futómű egyes elemei is, amivel további kilogrammokat tudtak lefaragni az önsúlyból. Recaro sportülés, CD-lejátszó, multifunkciós kormánykerék és légkondicionáló berendezés is alapáron jár a különleges MINI-be.

Módosított töltőlevegő-hűtő került a motortérbe, amivel nyolc lóerővel többet teljesít az 1.6 literes, kompresszoros motor, mint a korábbi gyári tuningcsomaggal felszerelt változat.

Vörösre lakkozott féknyergek gondoskodnak a biztonságos megállásról, amelyek a könnyített, 18 colos keréktárcsák mögött látszanak. Nem maradt változatlan az első-hátsó kötény sem, hátra pedig szárny alakú légterelő került a nagyobb leszorítóerő érdekében.