14,9 százalékkal több Lancia talált gazdára 2004-ben, mint a tavalyit megelőző évben. Míg 2003-ban 100 983 Lanciára volt kereslet, az elmúlt évben 115 211 autó eladásáról számolt be a patinás olasz prémiummárka.

Ez a változás 14,9 százalékos fejlődést jelent. Az előrelépés leginkább az Ypsilonnak köszönhető, a luxuskisautó Európai szinten a Lancia sikermodellje.

A Lancia nem csak Olaszországban tudott erősödni, hanem az exportpiacokon is, ahol a márka bővülése 50 százalékos volt. A kis darabszámok miatt több országban is látványos ugrást mutattak a tavalyi Lancia értékesítések.

Hazánkban például a duplájára emelkedett az újonnan értékesített Lanciák száma. Magyarországon 148 Ypsilonra volt kereslet, a különleges Thesis-ből 6, a Lybrából 7 talált gazdára.

Itáliában már tavaly óta megvásárolható a Lancia Musa, de számos exportpiacon csak idén januárban vezetik be az importőr cégek a Fiat Ideára épülő kis egyterűt.