Kétüléses GT-t, azaz sportkupét leplezett le a Chrysler Detroitban. A tanulmányautó alapját a cég sportkocsija, a Viper adta. Erre az alvázra elegáns, szénszálas anyagú karosszériát készítettek a formatervezők.

Arányaiban leginkább az 1961-ben a Genfi Autókiállításon bemutatott Jaguar E-Type-ra emlékeztet az autó. Hosszú orr és hozzá tartozó kis, gömbölyű utascella jellemzi.

Az orr-részt a jellegzetes Chrysler hűtőmaszk és LED-es fényforrások határozzák meg. Az autó hátulja akár közvetlenül az Aston Martintól is érkezhetett volna, annyira hasonlít a brit kupékéra.

Sportos vénájához illően a hátsó sárvédőknél kiszélesedik a karosszéria. A kerékjáratokban itt 335/30 R20-as abroncsokat találunk, elöl valamivel keskenyebb, 275/35 R 19-es gumikat alkalmaztak.

A motorháztető alatt nem a Viper 500 lóerős V10-es blokkját találjuk, hanem egy 6,1 literes V8-ast. A 425 lóerős motor 4,5 másodperc alatt gyorsítja a kupét 100 km/h-ra. A Firepower legnagyobb sebessége 280 km/h. A hátsókerék-hajtású autóban ötsebességes, kézzel is kapcsolható automata sebességváltót alkalmaznak.

A szélvédőkerettől a csomagtartófedélig a tető helyén színezett panoráma üvegtető fut, amellyel tágasabbnak hat az utastér. Belül a Chryslerre jellemző jegyekkel találkozunk, de extravagáns kivitelben. A zongoralakk szerű fényezés különleges egyveleget alkot a vajszínű bőrrel és a krómmal. A műszerfalon az autó jellegéhez illően a fordulatszámmérő került középre.