Immár nem csak nyitott változatban, hanem zárt karosszériával is lehet Vipert vásárolni, mert Los Angelesben bemutatkozott a Dodge Viper SRT-10 Coupe. Jelenleg a sportkocsi harmadik generációja kapható, amely 2003-ban mutatkozott be, de csak nyitott karosszériával. Az előző zárt változatot 1996-ban leplezték le, az autó nem csak a közutakon, de a versenypályákon is sikeres volt.

Ahogy a nyitott a változatra, úgy az SRT-10-re is az 500-as szám a leginkább jellemző. A motor 505 köbhüvelykes, 500 lóerőt illetve 525 lábfont (712 Nm) nyomatékot tud. Ennek 90 százaléka 1500 és 5600 között folyamatosan él.

Ugyanazzal a hagyományos színvilággal mutatkozik be az autó, mint elődje, a fényezés kék, fehér csíkokkal.

Menetdinamikában nem marad el nyitott testvéreitől az SRT-10, azaz kevesebb, mint négy másodperc elegendő 0-tól 100-ig. A 8,3 literes, V10-es blokknak köszönhetően később sem válik erőtlenné a Viper.

A 0-160-0 teszthez is csak 12 másodperc kell, tehát 12 másodperc alatt nem csak felgyorsul, hanem meg is áll 160-ról. Az erőátvitelt hatsebességes kézi váltóra bízták, amely a hátsó kerekekhez jutatatja a nyomatékot.

Az autó formailag nagyon hasonló az elődjéhez, szinte ugyanolyan tetőívet terveztek hozzá. Ez lehetővé teszi, hogy bukósisakban is be lehessen ülni. Hátulról akár össze is lehetne téveszteni őket, ami nem csak a hátsó lámpáknak, hanem a hátsó rész spoilerszerű kialakításának köszönhető.

Nem maradt ki a hátsó diffúzor sem. Az üzemanyagtank nyílása nem a karosszéria színében mutatkozik, hanem a versenysportból származó fémborítás takarja.

A Coupe ezúttal is a kabriótól eltérő harmadik féklámpát kapott, amely felvillanva erőteljesebben láttatja a Viper jelet. Elöl 18, hátul 19 colos felniket szereltek az autóra, amelyet a Michelin defektmenetes abroncsokkal lát el. Újdonság, hogy a Viper SRT-10 Coupe-t keréknyomás ellenőrző rendszerrel is felszerelik.

Az utastér a nyitott változatéval megegyező, bőrborítású sportüléseket és kormányt találunk benne. A műszerfalon a fordulatszámmérő van a központi helyen, de több kisebb műszer a középkonzolon kapott helyet. Arra törekedtek a tervezők, hogy minél nagyobb utasteret tudjanak kialakítani.