Az új váltószerkezet állítólag képes arra, hogy a bődületes 1250 newtonméteres nyomatékot gond nélkül a négy hajtott kerékhez juttassa. Az újonnan kifejlesztett váltó a Volkswagen hatsebességes váltójából került kialakításra, az angol Ricardo műhely közreműködésével. Ugyanitt készült a Chyrsler ME Four Twelve nagyon hasonló hétsebességes DSG váltója is.

120 kilogrammot nyom a váltó az alumínium házzal együtt. A fogaskerekek nagy szilárdságú acélötvözetből készültek, az olajozást két nagy nyomású, elektronikusan vezérelt pumpa végzi egy-egy szelep és mintegy 10 liternyi olaj segítségével.

A váltási idő a másodperc 150-ed része alatt történik, de a vezető ebből mit sem érez, mivel a dupla kuplungos megoldás folyamatos erőátvitelt biztosít. Kevesebb mint 3 másodperc alatt lépi túl egyes fokozatban a Veyron a 100-as tempót, a 406 km/órás végsebességet pedig a hetedik fokozatban éri el.

A sokadszor átalakított 1001 lóerős, 16 hengeres Veyronból novemberben 11 darab prototípus kezdi meg 100 ezer kilométeres tartós tesztjét. Amennyiben nem jön közbe újabb probléma, az első autók 2005 második felében juthatnak a már joggal nyugtalan tehetős vevőkhöz.