Japán újságok megszellőztettek az új MX-5-ösről egy rajzot. A képen a sorozatgyártáshoz közeli autó látható. Valószínűleg hihetünk a képeknek, ha a kémfotókat is megnézzük. A mechanikai elemeket még egy korábbi MX-5-ösben tesztelték, amit az RX-8 orr-részével ruháztak fel.

Később újabb képeket készítettek a szemfüles fotósok, amiket az Autobild német lap le is közölt. Ezeken már a szériamodell látható, bár letakart állapotban. Ha összehasonlítjuk a rajzot az ezen látható autóval, egyértelmű, hogy ugyanarról az autóról van szó.

Várhatóan a jövőre bemutatkozó MX-5-ös is két motorral érkezik Európába. A kisebbik 1,6-os, 16 szelepes lesz, teljesítményét 125 lóerőre ígérik. A sportosabb változat az 1,8 literes két vezérműtengelyes blokk lesz, amelynek várható teljesítménye 160 lóerő.

Továbbra is hosszában kerül beépítésre a motor, amely a hátsó kerekeket hajtja majd. Az 1,6-os motor változatlanul ötsebességes, míg az 1,8-as hatsebességes kézi kapcsolású váltót kap. Lesz majd automata váltós változat is.

Formailag a jövőben is a hagyományos roadster arányok érvényesülnek az autón, de az utastér tágasabb lesz. A tükörszárak továbbra is az ajtóból “nőnek” ki és nem a szélvédő mellől, az utasok biztonságáról bukócsövek gondoskodnak. Minden bizonnyal vászontetős marad a roadster, de nem elképzelhetetlen, hogy készül majd fémtetős coupe-cabrio kivitel is.