Korábban az Accordban mutatkozott be a Honda első teljesen házon belül fejlesztett dízelmotorja. A 2,2 literes common-rail erőforrás igazán meggyőző paraméterekkel rendelkezik. Maximális teljesítménye 140 lóerő, legnagyobb nyomatéka pedig 340 newtonméter 2000-es fordulatszám mellett, amihez – ahogy azt mi is tapasztaltuk – egyenletes nyomatékleadás társul.

Ez a motor mostantól a CR-V vásárlók számára is elérhető lesz. Nem csak dinamizmusában, de fogyasztásában is jó választás ez a változat, mert a gyár ígérete szerint 100 kilométer alatt átlagosan 7,2 liter gázolaj fogy el a tankból. Az erőátvitelben hatsebességes kézi sebességváltó lesz partnere a sofőrnek. Ezzel az összeállítással, már terepen is jobban boldogul az autó, mint korábban.

Továbbra is a kínálat része marad a 150 lóerős 2.0 literes benzinmotor. Ezt ötsebességes kézi váltóval illetve négysebességes automatával is lehet kapni. Az alapfelszereltségként járó 16 colos könnyűfém felnik mögé ősztől nagyobb féktárcsák kerülnek, amivel javul az autó lassulása.

Látványban is finomítottak az autón. Megújult a hűtőmaszk és a lökhárító, amelybe “terepjárósabban” mutató ködlámpákat szereltek. De átalakultak az első és hátsó lámpák is. Hátul megváltozott a pótkereket rejtő doboz, módosult a küszöb, a B oszlop, és sárvédő díszléc is.

Az autót először a Páriszi autószalonon láthatja a nagyközönség. Az új formájú CR-V benzines változatának értékesítése ez év októberében, a dízelé jövő tavasszal indul.